H Αθήνα, ένας απρόσμενος καλοκαιρινός προορισμός για όλους

Η Αθήνα γίνεται τουριστικός προορισμός για όλους Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Είναι ωραία η χαρά της ανακάλυψης γιατί μπορεί να σε οδηγήσει σε αναπάντεχα όμορφα μονοπάτια. Η Αθήνα,  αυτή η πανέμορφη πόλη  που για κάποιους από εμάς είναι, όχι απλώς μέρος της καθημερινότητας, αλλά η ίδια η καθημερινότητα, κρύβει θησαυρούς θεαμάτων και εμπειριών που ξεφεύγουν από την προσοχή σου ή μένουν στο ασυνείδητο της επιθυμίας σου.

Tο Stay in Athens by Mastercard, έρχεται να σου ξανασυστήσει την Αθήνα αλλά και να καλωσορίσει σε αυτήν επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μια ενέργεια που για δεύτερη χρονιά αποκαλύπτει μια άλλη Αθήνα, ένα ιδανικό προορισμό city break και σε προσκαλεί να ζήσεις μοναδικά σαββατοκύριακα απόδρασης επιλέγοντας ανάμεσα σε κάποια από τα σημαντικότερα ξενοδοχεία της πόλης, τα πιο trend setting εστιατόρια αλλά και ανάμεσα  σε εμπειρίες που θα σου μείνουν αξέχαστες. Στο www.stay-in-athens.gr θα βρεις μια ολοκληρωμένη λίστα όλων όσα μπορείς να απολαύσεις ως κάτοχος Mastercard με έκπτωση 30% αξιοποιώντας της δράση που γίνεται πλέον θεσμός τουριστικής ανάτασης.

Από τις 30 Ιουλίου έως και 19 Σεπτεμβρίου, 8 Σαββατοκύριακα, σε οδηγούν στην ελληνική πρωτεύουσα με 20 κορυφαία ονόματα να αναλαμβάνουν τη φιλοξενία σου προσφέροντας ταυτόχρονα υπηρεσίες για luxury στιγμές, όπως θεραπείες spa και wellness, αλλά και γαστρονομικά ταξίδια fine dining στα εστιατόριά τους. Αν κάποια στιγμή, περνώντας έξω από  το Grand Hyatt Athens, το Divani Caravel ή το Semiramis φαντάστηκες τον εαυτό σου σε μια από τις σουίτες τους -σε όλους μας έχει συμβεί - μπορείς να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου στις προνομιακές τιμές που προσφέρει η Mastercard.

Η Αθήνα γίνεται τουριστικός προορισμός για όλους Facebook Twitter

Όσο για τις βόλτες στην  πόλη,  αυτές καταλήγουν σε κάποια από τα πιο σημαντικά spot υψηλής γαστρονομίας – ανάμεσά τους τα Fuga, Vassilenas, Psarades, Lazaro – που θα σε εντυπωσιάσουν με τις γευστικές προτάσεις, αλλά και τη συνολική εμπειρία απόλαυσης που προσφέρουν προτείνοντας menu ειδικά διαμορφωμένα για την ενέργεια.

Η αισθητική της Αθήνας, η μοναδική της ατμόσφαιρα, οι άγνωστες πλευρές της ξεδιπλώνονται μέσα από θεματικές ενέργειες όπως workshops, private βραδιές κάτω από τον έναστρο ουρανό – μοναδική εμπειρία η πριβέ προβολή σινεμά στο rooftop του Grande Bretagne, ενώ απολαμβάνεις το ειδικά σχεδιασμένο μενού από τον σεφ Αστέριο Κουστούδη –  βόλτες με καγιάκ στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και πολλές ακόμα εμπνευσμένες προτάσεις που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard και θα σε κάνουν να ανακαλύψεις τη μαγεία της πόλης.

Ο πολιτισμός συνδυάζεται με το θέαμα και η διασκέδαση με την πολυτέλεια σε μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει την ομορφιά της ελληνικής πρωτεύουσας. Το Stay in Athens από την Mastercard, υπό την αιγίδα του This is Athens, είναι μια ευκαιρία να νιώσεις τα vibes μιας πόλης – ορόσημο και να ζήσεις τον αυθεντικό της χαρακτήρα. Επισκέπτες από την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό (με χώρες στόχευσης της ενέργειας την Αυστρία, το Ισραήλ και την Κύπρο) αλλά και κάτοικοι της πόλης γίνονται συμμέτοχοι σε μια εμπειρία που ξεπερνά την έννοια του τουρισμού και γίνεται ουσιαστική εμπειρία ευχαρίστησης καθώς ανακαλύπτεις έναν απρόσμενο καλοκαιρινό προορισμό, την Αθήνα.

Επισκέψου σήμερα το www.stay-in-athens.gr και διάλεξε το Σαββατοκύριακο που επιθυμείς για να ζήσεις την εμπειρία που ονειρεύεσαι.

https://www.facebook.com/StayInAthensOfficial

https://www.instagram.com/stayinathens.gr/?hl=en

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ