Πώς το instacar επαναπροσδιορίζει τον κόσμο του mobility, ξεκινώντας από τους ανθρώπους του
Τι χρειάζεται τελικά, για να καινοτομήσεις σε έναν κλάδο που αλλάζει ριζικά;
ADVERTORIAL
Το instacar, η εταιρεία που εδραίωσε το ευέλικτο leasing στην ελληνική αγορά, επιλέγει να αναδείξει όχι μόνο το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο και τις υπηρεσίες του, αλλά και τον εσωτερικό του παλμό.
Σε αυτή την πορεία, έχει στο πλευρό του έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς και διαμορφωτές γνώμης, τον Κωνσταντίνο Κίντζιο, ως Brand Ambassador του instacar.
Μια κάμερα με αληθινές συζητήσεις χωρίς φίλτρα
Η νέα σειρά σύντομων βίντεο που μόλις ξεκίνησε, έχει στόχο να καταγράψει, χωρίς φίλτρα, την καθημερινότητα της ομάδας του instacar. Όχι στημένη, όχι ιδανική, αλλά αληθινή, με τις προκλήσεις, τις μικρές νίκες, τις διαφωνίες και τη συνεχή επιθυμία για μάθηση και εξέλιξη.
Ο Κωνσταντίνος, γνωστός για τη βαθιά του γνώση στην επιχειρηματικότητα αλλά και την ανθρωποκεντρική του ματιά, μπαίνει στους χώρους του instacar ως συνομιλητής, που παρατηρεί, συνομιλεί, αφουγκράζεται και φωτίζει την εσωτερική λειτουργία μιας εταιρείας που προσπαθεί, όχι να φαίνεται, αλλά να είναι σύγχρονη.
Τι σημαίνει σήμερα να είσαι μια σύγχρονη εταιρεία mobility
Σε μια εποχή που η κινητικότητα αλλάζει ριζικά - με την τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τις νέες ανάγκες των ανθρώπων να μεταμορφώνουν το τοπίο - το instacar δεν εστιάζει αποκλειστικά σε οχήματα και πλατφόρμες, αλλά επενδύει πρωτίστως στους ανθρώπους του. Η αλλαγή ξεκινά από το εσωτερικό του, από την ανάπτυξη μιας κουλτούρας που προάγει τις αξίες, τη συνεργασία και τον ανοιχτό διάλογο.
Η συνεργασία του instacar με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο για την ενίσχυση της εξωστρεφούς ταυτότητας του instacar, για να συμβάλει σε έναν ανοιχτό, γόνιμο διάλογο γύρω από τις προκλήσεις του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος - εντός και εκτός του κλάδου του ευέλικτου leasing.
Δείτε το πρώτο βίντεο, εδώ.
