Nέο Peugeot 408: Υπέροχος ισορροπιστής
Το νέο Peugeot 408 φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία νέα σχεδιαστική τάση στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών μοντέλων.

Nέο Peugeot 408: Υπέροχος ισορροπιστής

Στο Peugeot 408 νέας γενιάς συνυπάρχουν κατά κύριο λόγο τα γονίδια μιας σπορ πεντάθυρης μπερλίνας και δευτερευόντως ενός SUV, ενώ η ευρωπαϊκή σταδιοδρομία του θα ξεκινήσει με δύο Plug-in υβριδικές εκδοχές και βενζινοκινητήρες, αλλά χωρίς πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Είναι SUV ή μήπως ένα πεντάθυρο χάτσμπακ; Αυτό το ερώτημα προκύπτει αυθόρμητα μετά τα πρόσφατα αποκαλυπτήρια του νέου Peugeot 408, το οποίο φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία καινούργια τάση στη μεσαία κατηγορία.

 

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα δυναμικό Fastback με γονίδια οικογενειακού Coupe με χαμηλό αμάξωμα 1,48 μ. και ένα επιβλητικό μήκος 4,69 μ., ταυτόχρονα όμως με αυξημένη απόσταση από το οδόστρωμα που αποτελεί σήμα κατατεθέν των σύγχρονων crossover και SUV.

 

Σήμα κατατεθέν είναι και η οροφή, που χαμηλώνει προς το πίσω μέρος με τα έντονα φτερά και τον μυώδη σχεδιασμό ενός σπορ αυτοκινήτου. Πρόκειται για μία σύνθεση χαρακτηριστικών που έγινε με μοναδική μαεστρία, αν σκεφτούμε ότι ως βάση του νέου Peugeot 408 λειτούργησε το δημοφιλές 308, όπως μπορεί να διακρίνει ο προσεκτικός παρατηρητής στον σχεδιασμό της μάσκας του μεγαλύτερου μοντέλου.

 

Οι γρίλιες της μάσκας του 408 έχουν ωστόσο ανασχεδιαστεί και το συγκεκριμένο μοτίβο θα κοσμεί και τα μελλοντικά μοντέλα της Peugeot, οπότε θα το ξαναβρούμε μπροστά μας.

 

Nέο Peugeot 408: Υπέροχος ισορροπιστής
Το νέο γαλλικό μοντέλο δεν θα κυκλοφορήσει με ντιζελοκινητήρες στην Ευρώπη.

 

Οι πρώτες παραδόσεις του Peugeot 408 νέας γενιάς θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023 και οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας έκδοσης βενζίνης 130 ίππων και δύο Plug-in υβριδικών με 180 και 225 άλογα, που θα συνδυάζονται όλες στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

 

Στην Ευρώπη το δυναμικό Fastback δεν θα κυκλοφορήσει με ντιζελοκινητήρες, αργότερα όμως θα λανσαριστεί και ως αμιγώς ηλεκτρικό με 156 ίππους (115kW) ισχύ και γύρω στα 400 χιλιόμετρα αυτονομία.

 

Δεν έχει γίνει προς το παρόν γνωστή η ηλεκτρική αυτονομία των επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων, εκτιμούμε όμως ότι θα κυμαίνεται γύρω στα 60 χιλιόμετρα, όπως εκείνη των αντίστοιχων Peugeot 308 Plug-in-Hybrid.

 

Να σημειώσουμε επίσης ότι το νέο 408 θα είναι αυστηρά εμπροσθοκίνητο και ότι δεν προβλέπεται να εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης.

 

Nέο Peugeot 408: Υπέροχος ισορροπιστής
Γνώριμο κόκπιτ με το χαρακτηριστικό μικρό τιμονάκι όλων των καινούριων Peugeot.

 

Οι Γάλλοι υπόσχονται οικογενειακών προδιαγραφών ευρυχωρία παρά τις κομψές και αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος, κάτι που ισχύει και για το πορτ-μπαγκάζ με όγκο μεταξύ 536 και 1611 λίτρων στα βενζινοκίνητα Peugeot 408 και 35 λίτρα λιγότερα στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά.

 

Στο εσωτερικό ο οδηγός αντικρίζει το γνωστό, μικρό τιμόνι της Peugeot με τον στιλάτο πίνακα ψηφιακών οργάνων σε δεύτερο πλάνο, ενώ στην κεντρική κονσόλα δίνει τον τόνο μία οθόνη αφής 10 ιντσών.

 

Η Peugeot θα εφοδιάζει το 408 με νέας γενιάς συστήματα υποστήριξης του οδηγού, των οποίων ο αριθμός ξεπερνά τα 30 και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, έξι κάμερες και εννέα ραντάρ ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου, όπως επίσης –για πρώτη φορά στην ιστορία της γαλλικής μάρκας– σύστημα νυχτερινής οδήγησης.

 

Nέο Peugeot 408: Υπέροχος ισορροπιστής
Η Peugeot υπόσχεται εξαιρετική ευρυχωρία παρά τον coupe σχεδιασμό του αμαξώματος.

 

Το λανσάρισμα του νέου Peugeot 408 θα γίνει –όπως προαναφέραμε– στις αρχές του επόμενου έτους, οπότε δεν υπάρχουν ακόμη ανακοινώσεις σχετικά με τις τιμές του, αν και αναμένεται ότι θα βρίσκονται ανάμεσα στις αντίστοιχες του 308 και του SUV 3008.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ