Η επαναλειτουργία της Mazda στην Ελλάδα και τα σχέδιά της για το μέλλον
Τα ανανεωμένα Mazda CX-30 (δεξιά) και σειρά 3 θα λανσαριστούν στις αρχές του 2022.

Η επαναλειτουργία της Mazda στην Ελλάδα και τα σχέδιά της για το μέλλον

Τι έχει πετύχει η Mazda μετά την επάνοδό της στη χώρα μας, πώς αξιολογείται από τους πελάτες της, ποιο είναι το βασικό κριτήριο αγοράς των αυτοκινήτων της και τι μας ετοιμάζει για τα επόμενα χρόνια.

Η Μazda απουσίαζε επί μία δεκαετία από την ελληνική αγορά, στην οποία επανήλθε εμπορικά τον Ιούνιο του 2019 με την εταιρεία Mazda Autoone ως μέλος του γνωστού ομίλου Συγγελίδη.

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία έκανε πρόσφατα ταμείο για τους 27 μήνες επαναλειτουργίας της στη χώρα μας, η οποία βασίζεται στην υψηλή γνώση του αυτοκινήτου ως απαιτητικού και δύσκολου προϊόντος και στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη.

 

Μέσα σε αυτό το διάστημα ταξινομήθηκαν στην πατρίδα μας πάνω 830 καινούρια Mazda και τα στελέχη της εταιρείας ανταποκρίθηκαν σε περισσότερα από 6.600 αιτήματα πελατών. Επίσης η Mazda Autoone αναδείχθηκε σε κορυφαία αντιπροσωπεία της ιαπωνικής μάρκας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη πετυχαίνοντας ποσοστό 97% όσον αφορά τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.

 

 Η επαναλειτουργία της Mazda στην Ελλάδα και τα σχέδιά της για το μέλλον
Το ανανεωμένο Mazda 2 αναμένεται του χρόνου και θα εφοδιάζεται με έναν νέο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων.

 

Η ανοδική πορεία της Mazda στην Ελλάδα αναμένεται να συνεχιστεί και το 2022, οπότε θα κυκλοφορήσουν αναβαθμισμένες οι δημοφιλείς σειρές 2 και 3, αλλά και τα επιτυχημένα SUV CX-30 και CX-5.

 

Περίπου ένας στους τέσσερις Έλληνες καταναλωτές, που αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο επιλέγει ένα ιαπωνικό μοντέλο, καθώς το Made in Japan θεωρείται συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της παροιμιώδους αξιοπιστίας.

 

Πρόκειται φυσικά για ένα συγκριτικό πλεονέκτημα της Mazda, καθώς το 99% των αυτοκινήτων της εξακολουθεί να παράγεται στην Ιαπωνία, σε αντίθεση με άλλες μάρκες της Χώρας του Ανατέλλοντος Ήλιου, οι οποίες διατηρούν πολλά εργοστάσια σε άλλες περιοχές του πλανήτη.

 

 Η επαναλειτουργία της Mazda στην Ελλάδα και τα σχέδιά της για το μέλλον
Η ανασχεδιασμένη μάσκα αποτελεί σήμα κατατεθέν του φρεσκαρισμένου Mazda CX-5, που το περιμένουμε στις αρχές του 2022 στην Ελλάδα.

 

Η Mazda δεν επαναπαύεται πάντως στις δάφνες της, αλλά δείχνει έτοιμη να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά και τις μελλοντικές προκλήσεις, έχοντας πάντα ως βασικό μέλημα την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

 

Βραχυπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι να απαρτίζεται η γκάμα της έως το 2030 από πλήρως ή μερικώς εξηλεκτρισμένα μοντέλα, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να τελειοποιήσει και τους δικούς της υπερσύγχρονους και καθαρούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Η Mazda δεσμεύεται επίσης να γίνει έως το 2050 ουδέτερη σε άνθρακα όχι μόνον όσον αφορά τα αυτοκίνητά της, αλλά σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ακολουθεί τη στρατηγική «Προσέγγιση Πολλαπλών Λύσεων», η οποία υποστηρίζει όλες τις διαθέσιμες λύσεις για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, που οφείλουν να ταιριάζουν στις ανάγκες ατομικής μετακίνησης και να προσαρμόζονται στις κατά τόπους συνθήκες.

 

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon