Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
0

Η Emmanuella Zachariou γεννήθηκε στην Αυστραλία από Έλληνες (Αθηναίους, συγκεκριμένα) γονείς.

Σήμερα ζει στο Σαν Φραντσίσκο των ΗΠΑ και ασχολείται με τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία.

Πολύ.

Τα τελευταία χρόνια η Emmanuella χτίζει σιγά σιγά μία ενδιαφέρουσα συλλογή με φωτογραφικά project και σειρές, με αγαπημένη μας αυτή των Band Polaroids όπου παρελαύνουν ένα σωρό μπάντες όπως οι COLD CAVE, οι Holograms,  οι Happy Fangs, The Mallard, DIIV, και πολλοί άλλλοι.

Η νεαρή δημιουργός συνεργάζεται ήδη με το underground  Καλιφορνέζικο  label Dark Entries Records, ενώ την χρονιά που μας πέρασε σκηνοθέτησε το πρώτο official βίντεο κλιπ των Holograms, του σουηδικού post punk αντίπαλου δέους των Iceage.

To βίντεο ήταν για το κομμάτι "Meditations", από τον δεύτερο δίσκο των Holograms, "Forever", που κυκλοφόρησε μέσα στο 2013 από την Noisey.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
H Emmanuella με τον τραγουδιστή των Holograms, Andreas Lagerström

Το κλικ πρωτοπαρουσιάστηκε με διθυραμβικές κριτικές στο Interview Magazine αλλά και στο SPIN, περιοδικά με τεράστια επιρροή στο παγκόσμιο μουσικό γίγνεσθαι, και το όνειρο της Emmanuella  φαίνεται πως  μόλις ξεκίνησε να γίνεται πραγματικότητα.

Το πιο πετυχημένο που ακούσαμε σχετικά με την αισθητική του 'Meditations';

"Η Έβδομη Σφραγίδα του Μπέργκμαν συναντάει τη Siouxsie Sioux"

 

Είπαμε ότι είναι 17 μόλις χρονών;

-Emmanuella πότε ξεκίνησε η σχέση σου με τη φωτογραφία;

-Όλα ξεκίνησαν όταν ήμουν 13 ετών. Όταν πρωτοπήγα στο γυμνάσιο αποφάσισα να παρακολουθήσω ένα σχετικό μάθημα, και τότε ήταν που ερωτεύτηκα τη φωτογραφία. Με γοήτευε τρομερά το να βλέπω τις φωτογραφίες να εμφανίζονται μπροστά στα μάτια μου στον σκοτεινό θάλαμο. Η τέχνη της εμφάνισης των φιλμ ήταν αυτό που με τράβηξε αρχικά στη φωτογραφία.

-Και με την κινηματογράφηση;

- Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω φιλμ μικρού μήκους. Από τότε που ήμουν 10 χρονών κουβαλούσα παντού μαζί μου μία κάμερα και κατέγραφα τα πάντα γύρω μου, έτσι για πλάκα. Αυτό είχε πραγματικά μεγάλο αντίκτυπο σ' αυτό που είμαι σήμερα. Στο γυμνάσιο μπήκα σε ένα πρόγραμμα κατά το οποίο πραγματοποίησα μερικά ντοκιμαντέρ, όπως η ζωή ενός οδηγού ταξί στο Σαν Φραντσίσκο, κ.α. Συνειδητοποίησα ότι τα φιλμ είναι κάτι που αγαπώ, και άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα  πειραματικού κινηματογράφου στο San Francisco Art Institute. Εκεί αποφάσισα ότι όλο αυτό θέλω να το κάνω δουλειά μου. Επιπλέον, παρακολούθησα κι ένα προ-πανεπιστημιακό πρόγραμμα κινηματογράφου και φωτογραφίας, πάλι στο San Francisco Art Institute. Μέσα από αυτό έμαθα πολλά για τον εαυτό μου, καλλιτεχνικά.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
DIIV
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Happy Fangs

- Πόσο χρονών ήσουν όταν ξεκίνησες να συνεργάζεσαι με την Dark Entries Records; Ήταν κάποιου είδους internship;

-Ήμουν ακριβώς 16 όταν πήρα τις πρώτες δουλειές για βίντεο κλιπ από την Dark Entries. Πώς προέκυψε; Απλά έστειλα ένα email στον manager, τον Josh Cheon, λέγοντας του πόσο πολύ αγαπώ το label, και ότι θα ήθελα να βοηθήσω. Πλέον φτιάχνω βίντεο κλιπ όποτε μου το ζητάει. Μέχρι τώρα έχω κάνει ένα βίντεο για τους Ισλανδούς Q4U, ενώ τώρα ετοιμάζω το βίντεο για το "Agent Orange" των Ski Patrol.

-Πού συναντάς τις όλες αυτές τις μπάντες που βλέπουμε στις polaroids;

-Όλες οι polaroids είναι από τα live που πηγαίνω. Πηγαίνω σε πολλές συναυλίες και πάνω κάτω  ξέρω πώς ακριβώς να γνωρίζομαι και να μιλάω με ένα σωρό τέλειες μπάντες. Η αγαπημένη μου φωτογραφία είναι αυτή των Holograms ή του Wes Eisold των COLD CAVE.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
COLD CAVE
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Holograms

-Οπότε ήταν στην ουσία κάτι σαν αναμνηστικές φωτογραφίες από τις συναυλίες που εκτυλίσσεται σιγά σιγά σε επάγγελμα;

-Όχι, η πρόθεση μου ήταν εξ' αρχής να το κάνω επαγγελματικά. Ένα επάγγελμα που είναι την ίδια στιγμή χόμπι και που ταιριάζει απόλυτα με την αγάπη μου για τη  μουσική.

-Ωραία, και κάπως έτσι φτάνουμε στο περιβόητο βίντεο κλιπ των Holograms. Πώς προέκυψε όλο αυτό;

-Γνώριζα τους Holograms προσωπικά από το live που έκαναν στο Σαν Φραντσίσκο πριν μερικά χρόνια. Ταιριάξαμε κάπως και κρατήσαμε επαφή. Είναι πραγματικά υπέροχα παιδιά, και έχουν πολύ πάθος για τη μουσική τους. Κάποια στιγμή, λοιπόν, στα πλαίσια του προπανεπιστημιακού προγράμματος έφτιαξα ένα βίντεο (στην ουσία πρόκειται για ένα τετράλεπτο self portrait  γυρισμένο σε φιλμ 16mm) και το ανέβασα στο facebook. Εκεί το είδε ο Filip Spetze, που παίζει synth στους Holograms, και με ρώτησε αν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν ως το πρώτο τους βίντεο κλιπ του νέου τους δίσκου "Forever".

-Και μετά, μουσικά περιοδικά και κριτικοί από ολόκληρο τον κόσμο άρχισαν να μιλούν για αυτό το νέο "καλλιτεχνικό βίντεο" και την νεαρότατη δημιουργό του.. Πώς ένιωσες;

-Η μέρα που κυκλοφόρησε πρώτη φορά  το βίντεο ήταν πολύ σουρεαλιστική για μένα, μιας που ήταν η πρώτη φορά που ένα έργο μου δημοσιευόταν με ένα έτσι τόσο 'μεγάλο' τρόπο. Ένιωσα περήφανη γιατί η σκληρή δουλειά , το πάθος, και οι κόποι μου φαίνονταν να αποδίδουν επιτέλους. Όλη αυτή η ιστορία επηρέασε τη ζωή μου με τον καλύτερο τρόπο και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Συμπεριέλαβα το βίντεο στο portfolio για το κολλέγιο και έτσι με δέχτηκαν  στο  School of Visual Arts στη Νέα Υόρκη κερδίζοντας συγχρόνως μία σημαντική υποτροφία. Η επιτυχία του βίντεο με έδωσε μεγαλύτερη εμπειρία και αξιοπιστία σαν καλλιτέχνη. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα.

-Δεν εκπλήσσονται όλοι αυτοί οι μουσικοί από την ηλικία σου;

-Ναι, βέβαια. Και υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να μου αρνηθούν και φωτογραφία λόγω της ηλικίας μου. Μάλλον στην αρχή δεν με πιστεύουν όταν τους λέω ότι κάνω βίντεο κλιπ επαγγελματικά, και νομίζουν ότι είμαι απλά μία θαυμάστρια που θέλει να τους φωτογραφίσει. Όταν τους εξηγώ και αρχίζουμε να συζητάμε το πράγμα αλλάζει και από τη μία στιγμή στην άλλη βρίσκομαι backstage κάνοντας νέες γνωριμίες – και διασυνδέσεις, ελπίζω.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
"Hinterland"
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Mac DeMarco

-Πώς είναι το σχολείο αυτές τις μέρες;

- Είναι η τελευταία μου χρονιά. Μετακόμισα στην Αμερική από την Αυστραλία το 2007, και η μετάβαση ήταν πολύ δύσκολη. Τα παιδιά στο σχολείο δεν δείχνουν να καταλαβαίνουν ούτε εμένα ούτε την τέχνη μου, και με κάνουν να νιώθω πολύ αποξενωμένη. Μερικά παιδιά νομίζουν ότι λατρεύω τον Σατανά και τέτοια (εντάξει, με αυτό σπάω κι εγώ πλάκα). Τελοσπάντων, νιώθω ανακούφιση που όλο αυτό το αποστειρωμένο περιβάλλον θα τελειώσει σύντομα πηγαίνοντας στο πανεπιστήμιο.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Mac DeMarco
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
"Movement"

-Ξέχασα να σε ρωτήσω τις αγαπημένες σου μπάντες!

- Oh, wow. Μου αρέσουν όλα τα είδη της μουσικής! Ακούω dark wave, post punk, και γενικά ό,τι άλλο έχει να κάνει με synths. Αγαπημένες μπάντες είναι οι COLD CAVE, Holograms, , Xeno & Oaklander, Bauhaus, Clan of Xymox, Lust for Youth, Fall of Saigon, Soft Metals, Death in June, The Soft Moon, Figure Study, Lives of Angels, Black Marble.. Θα μπορούσα να συνεχίσω για πάντα.

Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Pianted Palms
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
The Mallard
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
"Movement"
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
"Movement"
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
"Noise"
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
The Drums
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Twerps
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
White Fence
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Από τη σειρά Carnival
Η post punk φωτογραφική (και κινηματογραφική) ματιά της Emmanuella Zachariou Facebook Twitter
Από τη σειρά Carnival

__________

**Flickr

Αρχείο
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ