Κλέλια, γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints;

Κλέλια, γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints; Facebook Twitter
Στη δική μου περίπτωση είναι σχεδόν μονόδρομος η ψηφιακή εκτύπωση. Μου δίνει αμέτρητες επιλογές σε υφάσματα και νιώθω ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, αφού μπορώ να δημιουργήσω πραγματικά αυτό ακριβώς που θέλω για την εκάστοτε συλλογή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

Κλέλια, γιατί ξεκίνησες να φτιάχνεις ρούχα;

Ξεκίνησα να σπουδάζω σχέδιο μόδας στη Γλασκώβη, στο Glasgow School of Art, χωρίς να έχω ιδιαίτερη πίστη στην ικανότητά μου να ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι. Βασικά, μου φαινόταν βουνό και όχι μονοπάτι. Αποφοιτώντας από κει, έγινα colour και digital print expert, αλλά ο ανταγωνισμός στο Λονδίνο ήταν πολύ μεγάλος. Έτσι προσπάθησα να δημιουργήσω τη θέση εργασίας που δεν μπορούσα να βρω όπως την ήθελα! Ουσιαστικά, η απόρριψη με βοήθησε.


— Γιατί αγαπάς τόσο πολύ τα έντονα χρώματα και τα prints;

Δεν αγαπάω απλώς τα χρώματα, το brand το ίδιο είναι χρώματα και prints. Αυτό που έχει νόημα για μένα ως σχεδιάστρια είναι η δημιουργία νέων σχεδίων, η αναζήτηση και η έρευνα σε καλλιτεχνικά κινήματα. Δεν μου αρκεί να φτιάξω μια συλλογή, αν δεν έχει να πει μια ιστορία. Στη σχολή, το πιο σημαντικό μάθημα που διδάχτηκα είναι ότι κάθε brand πρέπει να έχει τη δική του ταυτότητα και ότι πρέπει να προσπαθείς να δώσεις στο αγοραστικό κοινό κάτι καινούργιο, που δεν θα βρει στον διπλανό σχεδιαστή. Αυτό γίνεται μόνο μέσα από μια προσωπική σχεδιαστική διαδικασία και, φυσικά, τις τεχνικές.

Δεν αγαπάω απλώς τα χρώματα, το brand το ίδιο είναι χρώματα και prints. Αυτό που έχει νόημα για μένα ως σχεδιάστρια είναι η δημιουργία νέων σχεδίων, η αναζήτηση και η έρευνα σε καλλιτεχνικά κινήματα. Δεν μου αρκεί να φτιάξω μια συλλογή, αν δεν έχει να πει μια ιστορία.


— Στα ρούχα σου βλέπω πολλά πρωτότυπα prints που σχεδιάζεις εσύ η ίδια. Η ψηφιακή εκτύπωση στα υφάσματα είναι ένας τρόπος έκφρασης για σένα;

Ο τρόπος έκφρασής μου είναι η ζωγραφική και ο σχεδιασμός. Η ψηφιακή εκτύπωση είναι το μέσο με το οποίο μπορώ να μεταφέρω τη δουλειά μου στον κόσμο. Στη δική μου περίπτωση είναι σχεδόν μονόδρομος η ψηφιακή εκτύπωση. Μου δίνει αμέτρητες επιλογές σε υφάσματα και νιώθω ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, αφού μπορώ να δημιουργήσω πραγματικά αυτό ακριβώς που θέλω για την εκάστοτε συλλογή.


— Τι θα δούμε στην τελευταία σου συλλογή;

Ονομάζεται «Animalizer» και είναι μια ωδή στο animal print. Με αναφορές στους πρώτους ανθρώπους που χρησιμοποίησαν και αντέγραψαν τη φύση, σκοπό τη δημιουργία του leopard print και αρκετές χρωματικές και σχηματικές παραλλαγές, η συλλογή αναφέρεται, όπως πάντα, στη σύγχρονη δυναμική γυναίκα που ξεκινάει τη μέρα της πολύ πρωί και την τελειώνει το βράδυ.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ένα καφτάνι της συλλογής «Animalizer», που είναι για όλες τις ώρες. Είναι μάξι, από βισκόζη και γενικά με βολεύει, μου δίνει ευχέρεια κινήσεων! Κοστίζει 270 ευρώ. Από πάνω φοράω το αγαπημένο μου denim jacket, το οποίο αγόρασα πριν από περίπου 5 χρόνια από ένα vintage μαγαζί στο Μπράιτον. Αν θυμάμαι καλά, κόστισε 30-40 ευρώ.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σήμερα έχω ραντεβού με τη μοδίστρα μου κι έπειτα θα συναντήσω τη συνεργάτιδά μου για να συζητήσουμε τον προγραμματισμό του μήνα. Ως φύσει καλλιτεχνικός άνθρωπος, είμαι τρομερά χαοτική και αφηρημένη. Δυστυχώς, είμαι και αρνητική στο να ασχοληθώ με το business κομμάτι του brand μου, πράγμα που πολλές φορές έχει αποδειχτεί καταστροφικό.

Info

www.kleliaandrali.co.uk, www.instagram.com/kleliaandrali

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ