Ο Όλυμπος «πρωταγωνιστεί» στο πρώτο βίντεο για την τουριστική καμπάνια της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο την επόμενη χρονιά.

 

Μονοπάτια μέσα σε δάση, καταρράκτες, ορειβατικές διαδρομές και όλες οι άλλες ομορφιές της περιοχής παρουσιάζονται στο σποτ, που δημιούργησε η περιφέρεια σε συνεργασία με την Marketing Greece.

 

Ο Όλυμπος δεν είναι μόνο το «Βουνό των Θεών», αλλά και η προμετωπίδα του θεματικού τουρισμού στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για αυτό αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή του πρώτου βίντεο, εξήγησε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο τομεάρχης Τουρισμού, Αλέξανδρος Θάνος.

 

 

 

Το βίντεο αυτό είναι το πρώτο από μία σειρά σποτ που ετοιμάζονται και θα «τρέξουν» σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα. «Πρόκειται για μια νέα καμπάνια που χρηματοδοτείται από την περιφέρεια, με προσαρμοσμένο στην εποχή περιεχόμενο και στόχο το 2021», ανέφερε ο κ. Θάνος και συμπλήρωσε: «Επενδύουμε πλέον στον εναλλακτικό τουρισμό με μεγαλύτερη ένταση και σχεδιάζουμε τη στρατηγική για την επόμενη χρονιά, ελπίζοντας να εξομαλυνθεί η επιδημιολογική κατάσταση. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι για να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος».

 

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Τομεάρχη Τουρισμού, για την εν λόγω καμπάνια θα υπάρχει συνεργασία με την Aegean Airlines. «Ο Όλυμπος είναι ένα ισχυρό χαρτί για τη χώρα μας και τυγχάνει μεγάλης αναγνωρισιμότητας στο εξωτερικό, καθώς εργαστήκαμε κι εμείς προς αυτήν την κατεύθυνση όλα τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό που χρειάζεται είναι υποδομές. Στόχος μας είναι να γίνει ο Όλυμπος το το brand name για τον εναλλακτικό τουρισμό σε όλη την Ελλάδα», δήλωσε ακόμη.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr