Τροχαία στην Ελλάδα: Οδηγοί εγκαταλείπουν δεκάδες τραυματίες στην άσφαλτο κάθε χρόνο

Τροχαία στην Ελλάδα: Οδηγοί εγκαταλείπουν δεκάδες τραυματίες στην άσφαλτο κάθε χρόνο Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI
1

Να διώκεται σε βαθμό κακουργήματος όποιος οδηγός εγκαταλείπει θύμα τροχαίου, ζητά ο πανελλήνιος σύλλογος «SOS-οδικά ατυχήματα», παρουσιάζοντας τις ανησυχητικές εκτιμήσεις του για τα περιστατικά εγκατάλειψης τραυματιών. 

Μόνο στην Αθήνα κάθε χρόνο, οδηγοί εγκαταλείπουν περίπου 25 αβοήθητους τραυματίες στο οδόστρωμα και τρέπονται σε φυγή, σύμφωνα με τα μέλη του συλλόγου. Όπως τονίζουν, το πρόβλημα είναι πανελλαδικής κλίμακας και σε περιοχές όπως η Κρήτη τα περιστατικά αυτά παρουσιάζουν αύξηση τα τελευταία χρόνια. 

Οι οδηγοί φαίνεται πως εγκαταλείπουν τα θύματά τους για διάφορους λόγους όπως η μέθη, το ανασφάλιστο όχημα και η έλλειψη άδειας κυκλοφορίας. Φοβούμενοι τις νομικές συνέπειες, οι υπαίτιοι αφήνουν στην άσφαλτο τα θύματα του τροχαίου. Τα μέλη του συλλόγου ζητούν τροποποίηση του άρθρου 43 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και την εφαρμογή σε αυτές τις περιπτώσεις του άρθρου 306 του Ποινικού Κώδικα που διώκεται η συγκεκριμένη πράξη ως κακούργημα.

«Τα τελευταία χρόνια οι εγκαταλείψεις είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Η μέθη, η έλλειψη άδειας οδήγησης και τα ανασφάλιστα οχήματα είναι οι σημαντικότεροι λόγοι που οδηγούν τους οδηγούς να εγκαταλείψουν τα θύματά τους αβοήθητα και μόνα τους στην άσφαλτο» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συλλόγου «SOS-οδικά ατυχήματα», Γιώργος Κουβίδης. «Η Τροχαία από την πλευρά της κάνει καλά τη δουλειά της. Σε αυτό τον τομέα πολύ σημαντική είναι η βοήθεια από τις δεκάδες κάμερες που καταγράφουν τις όποιες κινήσεις. Υπάρχει μάλιστα και περίπτωση που υπήρξε σύλληψη μετά από 1,5 χρόνο», λέει ο ίδιος. 

Οι περισσότερες εγκαταλείψεις γίνονται μέσα στις πόλεις. Σε όλη την Ελλάδα, που οι περιπτώσεις είναι πολλαπλάσιες.

«Ως γιατρός μπορώ να διαβεβαιώσω ότι στις μισές περιπτώσεις που άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο θα μπορούσαν, αν δεν υπήρχε η εγκατάλειψη, να έφταναν τουλάχιστον ζωντανοί στο νοσοκομείο. Τα θύματα πολλές φορές μένουν αβοήθητα για 4 και 5 ώρες. Στο παρελθόν υπήρχε περίπτωση που ένας άνθρωπος έχασε την ζωή του από διερχόμενο αυτοκίνητο και τα επόμενα λεπτά πέρασαν από πάνω του άλλα επτά αυτοκίνητα και χρειάστηκε δείγμα DNA για να βρούμε την ταυτότητά του θύματος».

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μού σχίζει την ψυχή

Ελλάδα / Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μου σκίζει την ψυχή

«Ο καθηγητής έλεγε ότι πας καλά και ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω υποστήριξη όταν εσύ έσβηνες από τη δύσπνοια» γράφει ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος στο τελευταίο αντίο προς τον πατέρα του Δημήτρη
NEWSROOM
Δίκη για το τροχαίο στη Βουλή: Προκλητικές μαρτυρίες για τον θάνατο του Ιάσονα Λαλαούνη

Ελλάδα / Δίκη για τροχαίο στη Βουλή: «Η μηχανή έκανε παράνομη προσπέραση» είπε ο συνοδηγός του υπηρεσιακού που σκότωσε τον Ιάσονα Λαλαούνη

«Η ουσία είναι ότι μας έχει δει από 60 μέτρα και δεν κόβει ταχύτητα» είπε ο βασικός μάρτυρας και συνοδηγός του υπηρεσιακού οχήματος επιχειρώντας να μεταθέσει την ευθύνη στον 23χρονο Ιάσονα
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
κακούργημα πρέπει να είναι και η παραβίαση του κόκκινου αλλά και το παρκάρισμα στα πεζοδρόμια που αναγκάζει τους πεζους να περπατούν στους δρόμους. Έχει ξεφύγει η κατάσταση