Εκδικάστηκε σήμερα η αγωγή της Beat κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου. 

 

Ως μάρτυρας υπεράσπισης υπέρ του κ. Λυμπερόπουλου κατέθεσε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίριτζης, όπως και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Αθανάσιος Βούρδας.

 

Παρόντες στην Ευελπίδων σε ένδειξη συμπαράστασης στον κ. Λυμπερόπουλο ήταν και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Τρύφων Αλεξιάδης και αυτός των ΑΝΕΛ , Θανάσης Παπαχριστόπουλος.

 

Παρόντες ήταν και πολλοί ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί. 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Η παρουσία του υπουργού ως μάρτυρας υπεράσπισης, που είχε προαναγγελθεί από την Ομοσπονδία,  σχολιάστηκε και στην ανακοίνωση της Beat. 

 

Με την αγωγή η εταιρία ζητάει από τον κύριο Λυμπερόπουλο αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ, κάνοντας λόγο για συκοφαντική δυσφήμηση της εταιρίας από τα κατά καιρούς λεγόμενα του προέδρους της Ομοσπονδίας, στα οποία αναφερόταν σε «φοροδιαφυγή» και «παράνομη λειτουργία» της Βeat.

 

Μετά την κατάθεση του ο κ. Σπίρτζης δήλωσε πως θεωρεί πως τέτοιου είδους διαφορές δεν πρέπει να λύνονται στα δικαστήρια. 

 

«Οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και τακτοποιήθηκαν με το πρόσφατο θεσμικό πλαίσιο δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων» σημείωσε και ερωτηθείς αν θα προχωρήσει σε πρόσθετες νομοθετικές ενέργειες αναφορικά με το ισχύοντα νόμο που ρυθμίζει την αγορά ο κ. Σπίρτζης διαμήνυσε πως δεν χρειάζονται και πως «μέλημα του υπουργείου είναι να ενεργοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και εταιρειών διαμεσολάβησης προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της αστικής μεταφοράς και το αν τηρούμε όλοι τη νομοθεσία».

 

 

Βeat: Κλίμα εκφοβισμού- Ο Λυμπερόπουλος χρησιμοποιεί τον κλάδο για μια προσωπική του υπόθεση

 

Η εταιρία σε ανακοίνωση της μιλάει για κλίμα εκφοβισμού και τονίζει πως η παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ως μάρτυρες υπεράσπισης δείχνει πως υπάρχει σύμπνοια μεταξύ Λυμπερόπουλου και υπουργείου. Επίσης κατηγορεί τον κ.Λυμπερόπουλο, για τη σημερινή απεργία στα ταξί καθώς αναφέρει πως χρησιμοποιεί τον κλάδο για μια προσωπική του υπόθεση, 

 

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

 

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

 

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση;

 

Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

 

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ένα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».