Στα 13 ευρώ το "αεροδρομιόσημο" σε κάθε εισιτήριο, υπέρ Fraport

Στα 13 ευρώ το "αεροδρομιόσημο" σε κάθε εισιτήριο, υπέρ Fraport Facebook Twitter
ΑΠΕ ΜΠΕ/Σωτήρης Μπαρμπαρούσης
14

Από τις αρχές του 2017 οι επιβάτες που θα μετακινούνται από και προς τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία λειτουργεί η γερμανική Fraport θα επιβαρύνονται στα αεροπορικά τους εισιτήρια με αεροδρομιόσημο 13 ευρώ, σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργών Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και Οικονομικών Ευκλείδη Τσκαλώτου. Σήμερα το ύψος των τελών στα αεροδρόμια της περιφέρειας είναι 12 ευρώ για τους επιβάτες που μετακινούνται εντός της ζώνης Σένγκεν, ενώ για κάποιους προορισμούς εκτός Σένγκεν φτάνει τα 22 ευρώ.

Σύμφωνα με Τα Νέα, η υπουργική απόφαση εκδόθηκε την περασμένη εβδομάδα και καθορίζει τη διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης, ελέγχου-παρακολούθησης και ρύθμισης όλων των τεχνικών θεμάτων για τα νέα τέλη των αεροδρομίων και προβλέπεται από τη σχετική σύμβαση παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

Το τέλος των 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη θα μπορεί να διατηρηθεί στο συγκεκριμένο ύψος για διάστημα περίπου τεσσάρων χρόνων, κατά το οποίο η κοινοπραξία της Fraport καλείται να υλοποιήσει συνολικές επενδύσεις 330 εκατ. ευρώ και στα 14 αεροδρόμια. Στη συνέχεια, με την ολοκλήρωση των επενδύσεων, το αεροδρομιόσημο των περιφερειακών αεροδρομίων προβλέπεται να φτάσει ακόμα και τα 18 ευρώ.

 

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM