Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο. Τον άνθρωπο που προσπαθεί, που δυναμώνει μέσα από κάθε δοκιμασία, που ξεπερνά κάθε εμπόδιο, που προχωρά πάντα μπροστά.


Τον άνθρωπο που μάχεται για τον ίδιο και παράλληλα νοιάζεται για τους συνανθρώπους του. Τον άνθρωπο που δεν φοβάται αλλά επιμένει και στο τέλος τα καταφέρνει.


To νέο τηλεοπτικό σποτ της εταιρείας ΒΙΚΟΣ, όπου τη μουσική υπογράφει ο aprovoli, είναι αφιερωμένο σε όλους εμάς, που ο καθένας από το δικό του μετερίζι έκανε και θα συνεχίσει να κάνει το σωστό, με υπευθυνότητα και προσωπικές θυσίες. Σε εκείνους που εργάζονται ακατάπαυστα, υπό αντίξοες συνθήκες, για να είμαστε υγιείς και ασφαλείς. Σε εκείνους που εργάζονται για να μην μας λείψει τίποτα όσο εμείς μένουμε σπίτι. Σε εκείνους που μας γεμίζουν δύναμη και αισιοδοξία πως θα αφήσουμε σύντομα πίσω μας τον φόβο και την αβεβαιότητα.

Η νέα καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εξυμνεί τον άνθρωπο που προχωρά μπροστά Facebook Twitter


Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ, συνεπής στη διαχρονική και έμπρακτη στήριξη που παρέχει στον άνθρωπο μέσα από πράξεις κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης, στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα.


Ως άνθρωποι, όλοι μαζί, θα νικήσουμε και σε αυτή την δοκιμασία. Και όπως το νερό, έτσι και εμείς, οι άνθρωποι, θα βρούμε τρόπο να ξεπεράσουμε τα εμπόδια.


Θα βρούμε τον δρόμο μας για το αύριο.

 



Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM