Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter
0

Η πρώτη ASMR 360 καμπάνια δίνει «βήμα» στις συνταγές της l'artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του».

Η τεχνική του ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ίσως το πιο διαδεδομένο trend στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της l'artigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter

Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της l'artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι' αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter

Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με youtubers που παράγουν τη δική τους l'artigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν l'artigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή.

Η l’artigiano παρουσιάζει την πρώτη της ASMR καμπάνια Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM