Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και 13ο Ioannina Lake Run: Μια συνεργασία που έσπασε κάθε ρεκόρ!

Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος και 13ο Ioannina Lake Run: Μια συνεργασία που έσπασε κάθε ρεκόρ! Facebook Twitter
0

Για μια ακόμα χρονιά, το 13ο Ioannina Lake Run χάρισε μοναδικές στιγμές που έγιναν αγαπημένες αναμνήσεις! Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ήταν και φέτος αναπόσπαστο κομμάτι της ομορφότερης διαδρομής της Ελλάδας, που πραγματοποιήθηκε στις 21 – 22 Σεπτεμβρίου!


Για δύο ημέρες από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος βρέθηκε δίπλα στους 3.500 μικρούς και μεγάλους συμμετέχοντες. Η διοργάνωση πλαισιώθηκε με τους αγώνες των 30χλμ., των 10χλμ., των 5χλμ., ενώ η αρχή της πρώτης ημέρας έγινε με τον Παραλίμνιο Δρόμο 1χλμ. για ΑμεΑ, όπου συμμετείχαν άτομα με αναπηρία και οι συνοδοί τους, δίνοντας το ηχηρό μήνυμα πως ο αθλητισμός είναι για όλους. Γονείς και παιδιά έτρεξαν στο Family Run, διασκεδάζοντας, ενώ πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού χέρι – χέρι. Ο πολύπλευρος χαρακτήρας της διοργάνωσης ολοκληρώθηκε με τον αγώνα «Μαμά – Καρότσι», όπου μαμάδες και μπαμπάδες έτρεξαν μαζί με τα παιδιά τους στο καρότσι. Στα μεγάλα χαμόγελα και στις μεγάλες στιγμές της φετινής διοργάνωσης που έγιναν αξέχαστες εμπειρίες, η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. έδωσε το «παρών» όχι μόνο ως υπερήφανος χορηγός, αλλά και με τη μοναδική Vikos Running Team, στην οποία συμμετείχαν 80 εργαζόμενοι και φίλοι της εταιρείας.


Το Ioannina Lake Run κάθε χρόνο ανεβάζει τον πήχη όλο και ψηλότερα με περισσότερα ρεκόρ συμμετοχών. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος είναι φυσικά δίπλα του, ως μεγάλος χορηγός συνεχίζοντας να υποστηρίζει έμπρακτα κάθε μεγάλο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός στην πόλη των Ιωαννίνων.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM