New Cult X Surf Art Festival Vol. 5

New Cult X Surf Art Festival Vol. 5 Facebook Twitter
0

Για πέμπτη φορά το Surf Art Festival έδωσε δυναμικό παρόν και αυτό το καλοκαίρι. Όποτε το Street σήμα της New Cult δεν θα μπορούσε να λείπει. Σε μια μοναδική τοποθεσία από λευκή άμμο και φοίνικες το Surf Art Festival Vol. 5 φιλοξενήθηκε στο χώρο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων του Beach Volley.

Σινεμά, Skin board, Skate contests και μοναδικά lives ήταν λίγα μόνο από τα happenings που έλαβαν χώρα στο event. Η ομάδα της New Cult με Street Brands όπως είναι: η Diamond Supply Co., Staple Pigeon, Crooks & Castles, The Pack Society και Knockaround συγκέντρωσε τα βλέμματα.

Μπλουζάκια και T-shirts σε ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις είχαν την τιμητική όπως ήταν αναμενόμενο. Φίλοι της εταιρείας και μη πέρασαν από το περίπτερο της New Cult για να μάθουν και να ενημερωθούν για τι νέο παίζει στην Street κουλτούρα της πόλης και να μυηθούν σε καινούργιες εταιρείες ρούχων. Ανάμεσα στους επισκέπτες της New Cult ήταν και το κανάλι RISETV, το οποίο με χαρά μας το ξεναγήσαμε στους χώρους του Festival.

New CULT

Street Store: Δημάρχου Μεταξά Αγγ. 9, Γλυφάδα, 210 8940362

Premium Store: Δημάρχου Μεταξά Αγγ. 11, Γλυφάδα, 210 8980854

Facebook: NewCult Gr

Instagram: @newcultgr

Extra Tip: Αν η Γλυφάδα σου πέφτει μακριά, επισκέψου το ενημερωμένο e-shop και κάνε την παραγγελία σου από το site www.newcult.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM