H Yamamay προσγειώνεται στο Λονδίνο, στην καρδιά του Chelsea

H Yamamay προσγειώνεται στο Λονδίνο, στην καρδιά του Chelsea Facebook Twitter
0

Για το πρώτο της κατάστημα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλική μάρκα, διάσημη για το στιλ και τη φινέτσα της, δεν θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερη θέση από την καρδιά του Chelsea.


Η άφιξή της στην αγγλική πρωτεύουσα αποτελεί θεμελιώδες βήμα στη διεθνή επέκτασή του εμπορικού σήματος, με το flagship κατάστημά της να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, στην απόκτηση θαυμασμού και αποδοχής από το βρετανικό κοινό.


Η Yamamay, που ιδρύθηκε το 2001, διαθέτει μέχρι σήμερα 639 καταστήματα ανά τον κόσμο, κατέχοντας ηγετικό ρόλο στο χώρο των εσωρούχων και των μαγιό, προτείνοντας σειρές από εσώρουχα και πιτζάμες μέχρι ρούχα, beachwear και αξεσουάρ.

Στα καταστήματα της Yamamay, -παρά τη διεθνή τους εξάπλωση – οι πελάτες αισθάνονται σαν το σπίτι τους, απολαμβάνοντας ένα ευρύ φάσμα πρωτοπόρων υπηρεσιών και προϊόντων που ανανεώνεται κάθε εβδομάδα.

Τα flagship stores της Yamamay διαθέτουν καινοτόμο και έξυπνο σχεδιασμό χώρου και την απαραίτητη τεχνολογία, ενισχύοντας τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας, που δεν είναι άλλα από τη φωτεινότητα, τη γεωμετρία και το δυναμισμό.

Το κατάστημα της 33, King's Road στο Chelsea του Λονδίνου που άνοιξε τις πόρτες του στις 10 Μάϊου, είναι ένας χώρος ειδικά σχεδιασμένος για να προσελκύσει το ευρύ καταναλωτικό κοινό που μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία μαζί της.


Ο σχεδιασμός και το φινίρισμα των επίπλων αναδεικνύουν ιδανικά τις συλλογές της Yamamay αφιερώνοντας αποκλειστικό χώρο στην κάθε μία.


Μaxi ψηφιακές οθόνες και τοποθετημένα i-Pads εξυπηρετούν τους πελάτες στην περιήγηση του κόσμου της Yamamay προσφέροντας τη δυνατότητα αγοράς όχι μόνο των νέων στοιχείων της συλλογής αλλά και κάποιων αποκλειστικών κωδικών από την ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών Yamamay.com

Η τεχνολογία, η ποιότητα και η τεράστια ποικιλία είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι του νέου έργου της Yamamay που χαρακτηρίζεται από πραγματικά βιωματικά και ψηφιακά στοιχεία , προσφέροντας όλο και περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες της, όπως η "pay & collect", που δραστηριοποιείται ήδη σε 12 καταστήματα στην Ιταλία καθώς και στο κατάστημα του Λονδίνου.

Έτσι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους και στη συνέχεια να παραλάβουν την παραγγελία τους στο κατάστημα, αποφεύγοντας το κόστος παράδοσης και την αναμονή στο σπίτι.

Η εταιρεία εγκαινίασε το νέο κατάστημα στις 11 Μαΐου, με συνέντευξη τύπου στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, παρουσία πολλών διασημοτήτων και influencers από το χώρο της μόδας και του θεάματος, όπως η Anna Dello Russo, αρχισυντάκτρια της Vogue Ιαπωνίας και ιέρεια του στιλ, , η Βρετανίδα ηθοποιός Amy Jackson, το μοντέλο Chloe Lloyd.

Ανακαλύψτε περισσότερα στο yamamay.com.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Market news / Η Βιολάντα ετοιμάζει μια μοναδική γιορτή για να κάνει την Παγκόσμια Ημέρα Μπισκότου ακόμα πιο ξεχωριστή

Μοιραστείτε τις αγαπημένες σας στιγμές απόλαυσης με τα Μπισκότα Βιολάντα και διεκδικήστε υπέροχα δώρα που θα κάνουν την καθημερινότητά σας ακόμα πιο γλυκιά.
THE LIFO TEAM
Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Market news / Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές – Β’ Φάση»

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILONNET διευρύνουν την πρόσβαση των επαγγελματιών σε ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακών πληρωμών, προσφέροντας το NBG Pay tom με μηδενικό κόστος απόκτησης.
THE LIFO TEAM
Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM
2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Market news / 2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα, ώστε να κάνουν τα ψώνια της χρονιάς πιο εύκολα και να χαρίσουν στιγμές που πραγματικά αξίζουν.
THE LIFO TEAM