Όταν λοιπόν τα λόγια δεν είναι αρκετά, #pestomenafai

Όταν λοιπόν τα λόγια δεν είναι αρκετά, #pestomenafai Facebook Twitter
0


Είναι φορές που θες να πεις πολλά και τα λόγια δεν είναι αρκετά. Το φαγητό όμως, μπορεί να εκφράσει με τον καλύτερο τρόπο όλα εκείνα τα συναισθήματα που δεν μπορούν να ειπωθούν με λόγια. Είναι το μέσο για να πεις σε θέλω, σ' αγαπώ, συγνώμη, ευχαριστώ με τον πιο νόστιμο τρόπο. Και η γεύση της MAGGI κάνει το φαγητό να «μιλάει» από μόνο του.

Όλα αρχίζουν από την τηλεοπτική καμπάνια της MAGGI, όπου η πρωταγωνίστρια μας ...λέει μ' ένα φαΐ στον Άκη Πετρετζίκη πόσο της αρέσει.


Και συνεχίζεται στο διαδίκτυο με τρεις ακόμα ιστορίες, όπου το φαγητό γίνεται η αφορμή ο Άκης να νιώσει την περίσσια αγάπη της μαμάς, να «τα πει» με τους κολλητούς του για να τον βοηθήσουν να «ξεκολλήσει» από μία σχέση που πονά και να «ξανακολλήσει» σ' αυτήν ξεχνώντας τα όλα πάνω από ένα ριζότο με καυτερή πιπεριά.

Δες όλες τις ιστορίες στο κανάλι της MAGGI στο youtube και πάρε έμπνευση στο www.maggicooking.gr , καθώς και από τα κανάλια μας στο FB και στο Instagram με φαγητά που "μιλάνε" και ξεμπλοκάρουν συναισθήματα. Και μην ξεχνάς, όταν η γλώσσα «δένεται κόμπος», #pestomenafai με ένα σπιτικό φαγητό και την έξτρα γεύση της MAGGI και όλα θα γίνουν πιο εύκολα για να κατακτήσεις αυτό που επιθυμείς!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM