Συνεχίζονται οι «μερίδες αγάπης» του Βιτάμ

Συνεχίζονται οι «μερίδες αγάπης» του Βιτάμ Facebook Twitter
0

Η εκστρατεία αγάπης του ΒΙΤΑΜ, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και με 12 Δήμους στην Ελλάδα, μπαίνει στη δεύτερη φάση της, με νέα διανομή προϊόντων. Στόχος της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας που έχει τίτλο «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό» είναι, μέχρι τον Ιούνιο, να έχουν προσφερθεί συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας σε παιδιά τουλάχιστον 2.000 άπορων οικογενειών. Τα αποτελέσματα από την πρώτη φάση αυτής της νέας προσφοράς αγάπης από το ΒΙΤΑΜ είναι συγκινητικά.

«Η ενέργεια αυτή στοχεύει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία», δήλωσε η Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Aειφόρων Πρακτικών και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-UNILEVERHELLAS. «Η Αειφόρος Ανάπτυξη αποτελεί όραμα και δέσμευση  για όλους εμάς στην Unilever. Την υποστηρίζουμε με μεγάλο ενθουσιασμό, καθώς μας δείχνει το δρόμο για το πώς η επιχειρηματικότητα πρέπει και μπορεί να συνδυάζεται με τη φροντίδα για την κοινωνία και το περιβάλλον».

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δράση επισκεφτείτε το site www.vitam.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM