Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν

Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
0

H νέα συλλογή ρολογιών, σύμφωνα με τα τελευταία trends, είναι πλούσια σε σχέδια και χρώματα.  Η New Age Communications που επιμελήθηκε το σύνολο της καμπάνιας, επέλεξε ως κεντρικό πρόσωπο τη Ντορέττα Παπαδημητρίου, η οποία φωτογραφήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, από τη γνωστή φωτογράφο Ρούλα Ρέβη.

Κάθε χρόνο η εταιρεία OOZOO εγκαινιάζει 2 νέες συλλογές με στιλάτα ρολόγια υψηλής τεχνολογίας, σε προσιτές τιμές. Είναι τα ρολόγια που κανείς δεν αγοράζει μόνο ένα!

H Ντορέττα μας παρουσιάζει τη νέα συλλογή ρολογιών που την εκφράζουν και της φτιάχνουν τη διάθεση στην καθημερινότητα της … είναι το αγαπημένη της αξεσουάρ για κάθε στιγμή της ημέρας!

Κάθε χρόνο η εταιρεία OOZOO εγκαινιάζει 2 νέες συλλογές με στιλάτα ρολόγια υψηλής τεχνολογίας, σε προσιτές τιμές. Είναι τα ρολόγια που κανείς δεν αγοράζει μόνο ένα!

Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
Η Εταιρεία ΟΟΖΟΟ παρουσιάζει τη νέα χειμερινή κολεξιόν Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM