Λευκή Νύχτα 2015

Λευκή Νύχτα 2015 Facebook Twitter
0

Το Σάββατο 29 Αυγούστου 2015, από τις 20.00 και μέχρι το ξημέρωμα, η Καλαμάτα ετοιμάζει μια μεγάλη βραδιά αφιερωμένη στο εμπόριο, μια βραδιά με ολονύκτια λειτουργία των καταστημάτων, ώστε όλοι να μπορέσουν να αγοράσουν αγαθά στις πιο συμφέρουσες τιμές. Στην Καλαμάτα είναι καλοδεχούμενοι οι κάτοικοι της Πελοποννήσου και πέρα απ’ αυτήν, για να μετάσχουν και σε πολιτιστικές εκδηλώσεις που θα διεξαχθούν σε όλη την πόλη, τις οποίες θα διοργανώσουν ο Δήμος αλλά και ιδιώτες.

Για τη διοργάνωση της 3ης Λευκής Νύχτας, στο πρότυπο των δύο πολύ επιτυχημένων προηγούμενων εκδηλώσεων, συνεργάζονται ο Δήμος Καλαμάτας, ο Εμπορικός Σύλλογος, το Επιμελητήριο, η Ομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων, η Ένωση ξενοδόχων Μεσσηνίας, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, με την υποστήριξη του Υπεραστικού και του Αστικού ΚΤΕΛ, των ταξί και κρατικών Υπηρεσιών.

Για τη διευκόλυνση των επισκεπτών, αλλά και προκειμένου να αναπτυχθούν οι πολιτιστικές εκδηλώσεις, σε μεγάλο τμήμα του κέντρου της Καλαμάτας η πρόσβαση θα επιτρέπεται μόνο σε πεζούς.

Χώροι σταθμεύσεως θα είναι διαθέσιμοι τόσο στο κέντρο όσο και σε περιφερειακά σημεία της πόλης.

Ο Δήμος Καλαμάτας και η Κοινωφελής του Επιχείρηση «Φάρις» έχουν προγραμματίσει τη διοργάνωση μουσικών παραστάσεων, ενώ πολλοί ιδιώτες, ανά περιοχές, θα διοργανώσουν μουσικές εκδηλώσεις με ιδιαίτερο χρώμα στις οδούς και στους πεζοδρόμους όπου δραστηριοποιούνται.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM