Nescafé Coffee Cocktails, αποκλειστικά στα Coffeeright!

Nescafé Coffee Cocktails, αποκλειστικά στα Coffeeright! Facebook Twitter
0
Nescafé Coffee Cocktails, αποκλειστικά στα Coffeeright! Facebook Twitter

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνεργασία ξεκινά ανάμεσα στον καφέ Nescafé και στα καταστήματα Coffeeright του Γρηγόρη και αφορά στην αποκλειστική διάθεση μιας σειράς από δροσιστικά ροφήματα υπό το concept των coffee cocktails και τον τίτλο District 18 by Nescafé.

Το District 18 by Nescafé είναι ένα νέο workshop βασισμένο στον καφέ Nescafé, στα πλαίσια του οποίου κορυφαίοι baristi, mixologists και ειδικοί του καφέ εμπνεύστηκαν, συνδύασαν ιδιαίτερα υλικά, βότανα, μπαχαρικά και σιρόπια και δημιούργησαν μοναδικά coffee cocktails.

Πρόκειται για τρία ιδιαίτερα δροσιστικά ροφήματα χωρίς αλκοόλ, τα οποία αποτελούν μια ξεχωριστή επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας.

Η νέα αυτή εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνεργασία εγκαινιάζεται με τρία υπέροχα μη-αλκοολούχα coffee cocktails, τα:

  • Cafferinha - Με πορτοκάλι, lime και φύλλα μέντας. Η γνωστή caipirinha, αλλά σε έκδοση… Nescafé!)
  • Coffee BanoffeeTo δημοφιλές γλυκό σε ένα ιδιαίτερα απολαυστικό ρόφημα καφέ. Λαχταριστά μπισκότα και μπανάνα σε ένα γευστικό, παγωμένο Nescafé cocktail.)
  • Café de Coco - Ο παγωμένος latte συναντά την εξωτική καρύδα σε ένα απόλυτα δροσιστικό cocktail με φινίρισμα από σιρόπι σοκολάτας.)

Πρόκειται για τρία ιδιαίτερα δροσιστικά ροφήματα χωρίς αλκοόλ, τα οποία αποτελούν μια ξεχωριστή επιλογή για κάθε στιγμή της ημέρας.

Δοκιμάστε, λοιπόν, αποκλειστικά στο Coffeeright του Γρηγόρη τους νέους γευστικούς συνδυασμούς που χαρακτηρίζουν τα coffee cocktails του Nescafé!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM