Νέα Τσακίρης Τρυπάτο

Νέα Τσακίρης Τρυπάτο Facebook Twitter
0

Ο Τσακίρης συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τρεις μοναδικές, εκρηκτικές γεύσεις στη νέα σειρά chips Τσακίρης Τρυπάτο, έχοντας πάντα ως γνώμονα τις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών, στις οποίες ανταποκρίνεται. 

 

Τα Τσακίρης Τρυπάτο δημιουργήθηκαν από ιδέες των ίδιων των καταναλωτών, οι οποίες εξελίχθηκαν και αναπτύχθηκαν, οδηγώντας σε μια προϊοντική καινοτομία. Η νέα σειρά chips Τσακίρης Τρυπάτο έρχεται για όλους εκείνους που αναζητούν κάτι εναλλακτικό, κάτι διαφορετικό σε σχήμα, με έντονη γεύση, που να τους χορταίνει, να ταιριάζει με τον έντονο τρόπο ζωής τους και να τους γεμίζει ενέργεια και απόλαυση. Έτσι δημιουργήθηκε το πιο ΤΡΥΠΑΤΟ πατατάκι!

Τα Τσακίρης Τρυπάτο με μοναδικό τρυπητό σχήμα, έξτρα τραγανή υφή και πλούσια γεύση είναι διαθέσιμα σε 3 λαχταριστές εκδοχές: Smokey BΒQ, Spicy Pizza και Αλάτι και ήρθαν να προσφέρουν μικρά χορταστικά διαλείμματα απόλαυσης στην καθημερινότητα μας!

Tσακίρης Τρυπάτο Smokey BBQ: Υπέροχα, τραγανά chips με τη χαρακτηριστική καπνιστή γεύση της BBQ sauce που ανεβάζει το επίπεδο της απόλαυσης!

Tσακίρης Τρυπάτο Spicy Pizza: Τα Τσακίρης Τρυπάτο συναντούν την αγαπημένη απόλαυση όλων μας και δημιουργούν μαζί ένα νόστιμο, πικάντικο chip που θα είναι σα να δοκιμάζεις την πιο λαχταριστή pizza του κόσμου!

Tσακίρης Τρυπάτο Αλάτι: Ο κλασικός συνδυασμός που λατρεύουμε! Συνοδεύει ιδανικά κάθε στιγμή μας στο σπίτι, το γραφείο, το δρόμο!

Μπείτε τώρα στο www.whatstheform.gr, εμπνευστείτε από το video, μοιραστείτε την ιδέα σας για το πώς δημιουργήθηκαν οι νέες γεύσεις και κερδίστε συσκευασίες Τρυπάτο για εσάς και την παρέα!

 

Join:

Facebook

Instagram

YouTube

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM