ΟΤΕ και COSMOTE δίπλα σε πάνω από 150.000 παιδιά που έχουν ανάγκη

ΟΤΕ και COSMOTE δίπλα σε πάνω από 150.000 παιδιά που έχουν ανάγκη Facebook Twitter
0

Με το μήνυμα «Όσα και αν προσφέρουμε στα παιδιά, πάντα θα μας προσφέρουν περισσότερα» ο ΟΤΕ και η COSMOTE γιόρτασαν και φέτος σε ειδική εκδήλωση την στήριξή τους σε περισσότερα από 150.000 παιδιά από όλη την Ελλάδα που έχουν ανάγκη, προωθώντας παράλληλα τον εθελοντισμό των εργαζομένων.

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE τίμησαν δεκαέξι φορείς που φροντίζουν ώστε τα παιδιά αυτά να έχουν μια πιο ανθρώπινη ζωή, προσφέροντας συνολικά 550.000 ευρώ. Παράλληλα, μαζί με το έργο των φορέων, τιμήθηκαν και οι 4.700 εθελοντές που στέκονται καθημερινά στο πλευρό των παιδιών.

Τα τελευταία χρόνια εκτός από χρήματα και υποδομές, στην εθελοντική δράση εμπλέκονται ενεργά και οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ.

Το 2014 πάνω από 6.000 εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ, συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις.

 

«Το καλύτερο αποτέλεσμα δεν έρχεται όταν κάθε μέλος της ομάδας κάνει το καλύτερο για τον εαυτό του, αλλά όταν ο καθένας στην ομάδα κάνει το καλύτερο για τον εαυτό του και την ομάδα. Και όλοι ανήκουμε στη μεγάλη ομάδα της κοινωνίας, άρα η ευθύνη για το μέλλον των παιδιών ανήκει σε όλους μας», δήλωσε κατά την εκδήλωση ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ.

Συνολικά ο ΟΤΕ και η COSMOTE μετρούν 16 χρόνια προσφοράς σε οργανισμούς που φροντίζουν τα παιδιά, έχοντας διαθέσει συνολικά πάνω από 6,5 εκατ. ευρώ,σε περισσότερους από 50 φορείς που συμβάλλουν στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των παιδιών, σε όλη την Ελλάδα. 

test1

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM