DOLE

DOLE Facebook Twitter
0

ΗDole, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παραγωγή και διανομή φρούτων στον κόσμο, πρωτοπορεί στην εκπαίδευση σε θέματα παιδικής διατροφής και επιβεβαιώνει το αίσθημα ευθύνης προς το κοινωνικό σύνολο πραγματοποιώντας για δύο συνεχόμενες σχολικές χρονιές (Ιανουάριος 2012 – Ιούνιος 2012 & Οκτώβριος 2012 – Ιούνιος 2013) πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης με τίτλο “Υγιεινή Διατροφή – Σωστή Εκπαίδευση” στα δημοτικά σχολεία όλης της χώρας. Το πρόγραμμα είχε σαν στόχο την ανάδειξη της υψηλής διατροφικής αξίας των φρούτων στις ηλικίες 6-12 ετών, ηλικίες στις οποίες τα φρούτα είναι ακόμη πιο απαραίτητα και ωφέλιμα, ιδιαίτερα για τα ελληνόπουλα που παρουσιάζουν πολύ υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας. Η πολιτεία, τα σχολεία, οι ειδικοί και η οικογένεια έχουν μεγάλη ευθύνη. Απαιτούνται οργανωμένες, συστηματικές και επιστημονικά τεκμηριωμένες προσπάθειες στη διατροφική εκπαίδευση ώστε να διασφαλίζεται η σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών μας. Η Dole με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης συνεισέφερε, σχεδίασε και υλοποίησε καινοτόμες και αποτελεσματικές ενέργειες στη διατροφική εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα, εξειδικευμένοι διατροφολόγοι εκπαίδευαν τους μαθητές σχετικά με την αναγκαιότητα και τις έννοιες της σωστής διατροφής, της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και τη συνεισφορά τους στην υγεία, την ευεξία καθώς και τη σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν τις σκέψεις τους, να εκφράσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις για την υγιεινή διατροφή και τη βελτίωση της καθημερινής τους απόδοσης με τους ειδικούς. Την ενημέρωση και τον διάλογο με τα παιδιά ακολουθούσε διανομή φρούτων, ειδικά σχεδιασμένων σταυρόλεξων και ενημερωτικών εντύπων που περιείχαν σχετικό υλικό, τεστ ευεξίας, παιχνίδια ζωγραφικής και χρήσιμες, υγιεινές συνταγές τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς τους. Επιπλέον, πραγματοποιούσαμε μια εντυπωσιακή εικονική περιήγηση στη νέα ιστοσελίδα της Dole, www.dole-earth.com και εξηγούσαμε όλες τις δυνατότητές της. Υπήρχε προβολή βίντεο και επακόλουθη συζήτηση για το περιεχόμενό τους (η πορεία της μπανάνας από τη φυτεία στο μαγαζί, θέματα βιωσιμότητας και περιβάλλοντος) καθώς και επίδειξη καθαρισμού ανανά μέσω της χρήσης κατάλληλου εξοπλισμού.

“Είναι πρώτιστο καθήκον για τη Dole να ενημερώνει τα παιδιά για τα οφέλη της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών,” δηλώνει ο Στάθης Πισλής, Διευθυντής Πωλήσεων της Dole Hellas. Η Dole θα συνεχίσει σταθερά να έχει τον ηγετικό ρόλο στην εκπαίδευση των μαθητών και των οικογενειών τους για τα οφέλη της σωστής διατροφής και ειδικά των φρούτων ενώ, παράλληλα, θα δίνει σε όλους την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM