Τρία νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Packaging Awards 2025 για το brand «Νώμα»

Τρία νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Packaging Awards 2025 για το brand «Νώμα» Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Lidl Ελλάς τιμήθηκε με τρεις σημαντικές διακρίσεις στα Packaging Awards 2025 για τη σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα», στο πλαίσιο της τελετής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας. Ο θεσμός των Packaging Awards αναδεικνύει επιχειρήσεις που καινοτομούν στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες συσκευασίας, σε όλη την αλυσίδα παραγωγής.

Το brand «Νώμα, η premium σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων της Lidl Ελλάς, που αναδεικνύει την αυθεντικότητα της ελληνικής γαστρονομίας, απέσπασε:

  • Gold στην κατηγορία "Marketing in the Greek Market"
  • Bronze στην κατηγορία "Successful Branding"
  • Bronze στην κατηγορία "Food"

Η δημιουργία του brand «Νώμα» βασίστηκε σε μια στρατηγική προσέγγιση που συνδυάζει την αυθεντικότητα της ελληνικής γαστρονομίας με σύγχρονα στοιχεία αισθητικής και επικοινωνίας. Το όνομα «Νώμα» σημαίνει νόημα – ενθύμημα, και κάθε προϊόν της σειράς αποτυπώνει γεύσεις, μυρωδιές και θύμησες του τόπου παραγωγής του. Το εικαστικό σύστημα – από το λογότυπο έως το look & feel – αποπνέει την αίσθηση χειροποίητης δημιουργίας με μοντέρνα αισθητική.

Η καμπάνια λανσαρίσματος στόχευσε στην εξοικείωση του καταναλωτή με την ιστορία και την αξία των προϊόντων, ενισχύοντας την παρουσία μικρών παραγωγών από όλη την Ελλάδα. Το brand «Νώμα» αποτελεί γέφυρα ανάμεσα σε διαφορετικούς τόπους και γεύσεις, προωθώντας τη διασύνδεση της ελληνικής παραγωγής. Η ανάπτυξη του brand πραγματοποιήθηκε από την Ξένια Κασδοβασίλη Executive Team Lead, Brand Embassy, Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Caparo DC.

Η Lidl Ελλάς προσαρμόζει τα τελευταία χρόνια τον σχεδιασμό των συσκευασιών της στις σύγχρονες τάσεις, τις ανάγκες και τις στάσεις ζωής των καταναλωτών. Πάνω απ’ όλα, επιβεβαιώνει σταθερά τις αξίες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, εξελίσσοντας το packaging design με όρους βιώσιμης ανάπτυξης και χαρακτηριστικά που προωθούν την κυκλική οικονομία.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

linkedin.com/company/lidl-hellas

facebook.com/lidlgr

instagram.com/lidl_hellas

youtube.com/lidlhellas

tiktok.com/@lidlhellas

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιχειρείν / ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η εταιρεία προσφέρει στους ανθρώπους της παγκοσμίως ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης άνω των 25€ εκατ. σε τεχνολογία.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Με στόχο την προώθηση της υγιεινής ζωής και της κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς έτρεξε, για 3η συνεχόμενη χρονιά. μαζί με χιλιάδες δρομείς στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.
THE LIFO TEAM
15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Επιχειρείν / 15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Το Συνέδριο της Ε.Ε.Φα.Μ. επιστρέφει με όραμα να αποτελέσει έναν δυναμικό κόμβο γνώσης, διαλόγου και έμπνευσης για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου.
THE LIFO TEAM
Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Επιχειρείν / Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Ο κ. Στάσσης περιέγραψε αναλυτικά το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου ΔΕΗ, που περιλαμβάνει ανάπτυξη ΑΠΕ και ευέλικτη παραγωγή, καθώς και τεχνολογίες που προσφέρουν ευελιξία: μπαταρίες, αντλησιοταμίευση, μονάδες αιχμής φυσικού αερίου, ψηφιοποίηση δικτύων και ανάπτυξη ευελιξίας ζήτησης μέσω δυναμικών τιμολογίων.
LIFO NEWSROOM