Heineken

Heineken Facebook Twitter
0

Μία μεγάλη έκπληξη από την Heineken περίμενε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ. Η καθημερινή διαδρομή των επιβατών πήρε συναρπαστική διάσταση όταν ανέβηκαν στο τυχερό βαγόνι της Heineken και κέρδισαν όλοι εισιτήρια για τη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL!

Η έκπληξη της Heineken ξεκινούσε όταν οι πόρτες έκλειναν και μία εντυπωσιακή κοπέλα πλησίαζε τον τυχερό επιβάτη, που θα γινόταν για λίγο ο μυστικός πράκτορας και θα είχε στα χέρια του την τύχη όλου του βαγονιού, δεδομένου ότι η επιτυχής έκβαση της αποστολής του θα χάριζε σε όλους εισιτήρια για την τελευταία περιπέτεια του James Bond, SKYFALL! Αποστολή του ανυποψίαστου επιβάτη ήταν να τη βοηθήσει να ξεφύγει από τους εχθρούς της, βρίσκοντας τον μυστικό κωδικό για να ανοίξει το χαρτοφύλακα που είχε στα χέρια της. Ο γρίφος, που έλυνε το μυστήριο και οδηγούσε στον μυστικό κωδικό, ήταν «πόσα χρόνια η Heineken βρίσκεται στο πλευρό του James Bond».

Η ενέργεια της Heineken βοήθησε τους επιβάτες του ΗΣΑΠ να ξεφύγουν για λίγο από τη ρουτίνα της καθημερινότητας, χαρίζοντας πολλά χαμόγελα! Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις των επιβατών, που για λίγο έζησαν την εμπειρία της μυστικής αποστολής:

    «Μου άρεσε πολύ η ιδέα. Δεν είναι και καθημερινή εμπειρία να συναντάς την Heineken στο βαγόνι και να κερδίζουν όλοι δώρα», Σταύρος Αγαπιάδης, νικητής βαγονιού Heineken
    «Ήταν μία πολύ ωραία έκπληξη. Είχα σκοπό να πάω να το δω, τώρα θα πάω πιο σύντομα», Λάμπρος Κωνσταντίνος Βεντούρης, νικητής βαγονιού Heineken
    «Αρχικά με τρόμαξε η κοπέλα της Heineken, αλλά ήταν μία ευχάριστη έκπληξη. Δεν είχα δει την ταινία αλλά ήθελα πολύ. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα της Heineken. Πάντα τέτοια!», Αθανάσιος Γκικόπουλος, νικητής βαγονιού Heineken

Η Heineken, με αφορμή την παγκόσμια χορηγία της στη νέα ταινία του James Bond, SKYFALL, υλοποίησε με μεγάλη επιτυχία την πρωτότυπη αυτή ενέργεια στον ΗΣΑΠ, χαρίζοντας 2.000 εισιτήρια στους τυχερούς επιβάτες. Πρόκειται για μία ενέργεια, η οποία την εποχή που διανύουμε αποκτά μεγαλύτερη σημασία, καθώς προσέφερε στο ευρύ κοινό την ευκαιρία να διασκεδάσει, μέσα στον τρένο, αλλά και εκτός αυτού, παρακολουθώντας, χωρίς καμία επιβάρυνση, την ταινία SKYFALL.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM