Όταν οι Coldplay ανέβηκαν στη σκηνή της Βοστώνης για μία ακόμη συναυλία γεμάτη συναίσθημα, κανείς δεν περίμενε ότι μια στιγμή ρομαντικής αμηχανίας θα εξελισσόταν σε viral αποκάλυψη. Ένα ζευγάρι εθεάθη στην οθόνη της «kiss-cam» και αντί να ανταλλάξει ένα φιλί, όπως συνηθίζεται, αντέδρασε πανικόβλητα: ο άνδρας απομακρύνθηκε και η γυναίκα έκρυψε το πρόσωπό της.
Το κοινό ξέσπασε σε γέλια, ενώ ο frontman των Coldplay, Κρις Μάρτιν, σχολίασε με νόημα: «Είτε έχουν εξωσυζυγική σχέση είτε είναι πολύ ντροπαλοί».
Η στιγμή μεταδόθηκε live και μέσα σε λίγες ώρες έγινε το απόλυτο θέμα συζήτησης στα social media. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για τον CEO της Astronomer, Andy Byron, και την υπεύθυνη HR της εταιρείας, Kristin Cabot, χωρίς οι ίδιοι να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν κάτι. Παράλληλα, φημολογείται πως η σύζυγος του Byron αφαίρεσε το επίθετό του από τους προσωπικούς της λογαριασμούς.
Ανάμεσα στους χιλιάδες που σχολίασαν τη στιγμή, ξεχώρισε —όπως συνηθίζει— η Ryanair. Η αεροπορική εταιρεία ανέβασε ανάρτηση στο Facebook γράφοντας: Ryanair & Coldplay – splitting up couples («Η Ryanair ενώνει τις δυνάμεις της με τους Coldplay για να... χωρίζουν ζευγάρια»).

Με το γνώριμο σαρκαστικό της ύφος, η εταιρεία συνέκρινε το viral περιστατικό της συναυλίας με μια προγενέστερη δική της ιστορία, όταν κατηγορήθηκε πως χώρισε... κανονικά ένα ζευγάρι κατά τη διάρκεια πτήσης.
Το «διαζύγιο» πριν την πτήση
Ο Σκοτ και η Έλενα, είχαν κλείσει εισιτήρια από το Μπέρμιγχαμ για τη Μαγιόρκα στην Ισπανία. Έκαναν τσεκ ιν αλλά δεν επέλεξαν θέσεις καθώς είπαν, δύο ώρες ταξίδι είναι, δεν χάθηκε και ο κόσμος να μην καθίσουμε δίπλα-δίπλα. Χώρια που κάτι εξοικονομείς και στα χρήματα.
Έφθασαν μάλιστα στην πύλη τους πρώτοι-πρώτοι. Η αεροσυνοδός, αφού τσέκαρε τα εισιτήριά τους, τους είπε να περιμένουν στην άκρη. Όταν επιβιβάστηκαν όλοι, τους πληροφόρησαν πως μένει μόνο μία θέση κενή, οπότε ή τα ταξίδευαν με ξεχωριστές πτήσεις ή θα έπαιρναν άλλη πτήση για να ταξιδέψουν μαζί και να μην φθάσει ο ένας στο νησί ώρες πριν και περιμένει τον άλλον.
Στην δεύτερη περίπτωση- μετά τις διαμαρτυρίες του Σκοτ- τούς είπαν πως θα λάμβαναν επιστροφή χρημάτων και για τα δύο εισιτήρια. Ο ιδιοκτήτης γυμναστηρίου ζήτησε να το έχουν γραπτώς ή με κάποιο email ώστε να επιβεβαιώνεται.
Έλαβε την απάντηση ότι είναι στο σύστημα και όταν πάνε στην πώληση εισιτηρίων, θα τους επιστρέψουν τα χρήματα και θα μπορέσουν να επιβιβαστούμε στην επόμενη πτήση.
Όταν το ζευγάρι πήγε ξανά στο γραφείο τσεκ ιν, τους πληροφόρησαν ότι έπρεπε να πληρώσουν για ένα από τα εισιτήρια, ενώ δεν έλαβαν ποτέ την επιστροφή χρημάτων.
Μία από τις θέσεις είχε επισημανθεί στο σύστημα ως «ακυρωμένη κράτηση», ενώ η άλλη είχε καταγραφεί ως «χαμένη πτήση», κάτι που σημαίνει ότι το ζευγάρι θα λάμβανε αποζημίωση για το ένα εισιτήριο, ενώ το άλλο θα έπρεπε να πληρωθεί κανονικά.
Πρακτικά σημαίνει ότι το ζευγάρι ξόδεψε συν 100 λίρες για ένα νέο εισιτήριο και περίμενε τέσσερις ώρες για την επόμενη πτήση αναχώρησης προς Μαγιόρκα.