«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά το πρώτο πάρτι στο Neraw στον Βοτανικό, ο Μηλοκλέφτης συνέχισε το «Ό,τι είναι τώρα party» tour του, αυτή τη φορά εκτός κέντρου. Προορισμός ήταν τα Βριλήσσια, και συγκεκριμένα το The Roosters, το οποίο το βράδυ της Πέμπτης 19 Ιουνίου έγινε χωρίς αμφιβολία το hot spot της περιοχής. 

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Από νωρίς το απόγευμα, το The Roosters γέμισε με κόσμο γύρω από τη γνωστή γωνία του αγαπημένου στεκιού με παγωμένο Μηλοκλέφτη στο χέρι, σε μια μέρα με υψηλές θερμοκρασίες αλλά ακόμα πιο ανεβασμένη διάθεση.

Το summer party mood ήταν διάχυτο: παρέες για after office drinks, φίλοι σε χαλαρό catch-up, μουσική που έδινε ρυθμό στην αυλή, δίνοντας έτσι το καλύτερο έναυσμα για το ΠΣΚ. 

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Kill Emil και BNC Jeff Gonzalez ήταν στα decks από το πρώτο serve μέχρι το τελευταίο cheers, με ένα σερί set που κράτησε το mood εκεί που έπρεπε όλη τη νύχτα.

Από τα πρώτα χαλαρά vibes μέχρι τις πιο ανεβασμένες στιγμές, διαμόρφωσαν τον ρυθμό του πάρτι χωρίς να αφήσουν τον παλμό να πέσει ούτε λεπτό! 

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Τη μεγάλη έκπληξη της βραδιάς όμως την έκανε ο Taki Tsan, που πήρε το μικρόφωνο και ερμήνευσε live μερικά από τα πιο αγαπημένα μας κομμάτια.

Η στιγμή κορυφώθηκε όταν ο κόσμος τραγουδούσε μαζί του το «Κάν’ το θαύμα σου», σε μια σκηνή που δύσκολα θα ξεχάσει κανείς, είτε μεγάλωσε με τους ΖΝ είτε τους ανακάλυψε στο TikTok. 

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Το The Roosters έγινε το απόλυτο σκηνικό για το 2ο «Ό,τι είναι τώρα party» και γέμισε με τη μοναδική αισθητική του Μηλοκλέφτη. Φυσικά την προσοχή των καλεσμένων τράβηξε και το σούπερ challenging mini game ισορροπίας, το οποίο δοκίμασε την ισορροπία αρκετών, αλλά ανέδειξε και αρκετούς νικητές που πήραν αναμνηστικά limited edition δώρα.

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Οι iconic κάλτσες αλλά και τα stickers Μηλοκλέφτη έγιναν ανάρπαστα, όπως φυσικά και το κέρασμα του Μηλοκλέφτη: Forbidden Apple, Pink Splash, Velvet Blush, Tropical Crush είχαν την τιμητική τους, και απογείωσαν τη βραδιά αδειάζοντας κυριολεκτικά τα ψυγεία.

«Ό,τι είναι τώρα», part II: Ο Μηλοκλέφτης στα Βριλήσσια έκανε το Roosters το απόλυτο hot spot Facebook Twitter

Με αυτή τη δεύτερη στάση στα βόρεια προάστια, ο Μηλοκλέφτης απέδειξε ξανά ότι ξέρει να κάνει τη διασκέδαση να συμβαίνει εκεί που δεν την περιμένεις, και να δίνει urban, αυθόρμητο ρυθμό στα καλοκαιρινά βράδια της πόλης.

Οπότε, ακολούθησε την αλεπού, γιατί είναι ωραίο να δοκιμάζεις κάτι νέο!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM