"ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΚΗΠΟΣ"

"ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΚΗΠΟΣ" Facebook Twitter
0

Με τα χαρούμενα χρώματα και την art handmade διακόσμηση μοιάζει με καλού γούστου παιδότοπο αλλά είναι μαγαζί με τρόφιμα. Ενα μοντέρνο μπακάλικο που λειτουργεί με διαδικτυακή φιλοσοφία: ο πελάτης διαμορφώνει  το περιεχόμενο! Περιηγείστε και αν δε βρείτε αυτό που θέλετε σε μιά ομολογουμένως μεγάλη γκάμα βιολογικών, παραδοσιακών, τοπικών προιόντων, απλώς παραγγέλνετε αυτό που θέλετε και έρχεται στο μαγαζί ή στο σπίτι σας. Δεν ξέρετε τη φίρμα ή τον παραγωγό του προιόντος που ψάχνετε? Τα παιδιά "στο βάθος κήπος" θα σας βοηθήσουν να το βρείτε σε έναν από τους καταλόγους τους. Στα προσόντα του καταστήματος περιλαμβάνονται οι ανταγωνιστικές τιμές (μέρες που ζούμε), το ευέλικτο ωράριο λειτουργίας (από τις 9 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ και το Σάββατο μέχρι τις 7) και φυσικά η διανομή στο σπίτι.

Προιόντα της φάρμας Αντωνόπουλου, μανιτάρια και μανιταροπροιόντα από τα Γρεβενά, ζυμαρικά και μεζέδες από τη Μυτιλήνη, λιχουδιές από το χιώτικο κελάρι, γάλα και γιαούρτι, τυριά και νόστιμα μικρά τυράκια από τη φάρμα Κουκάκη και το συνεταιρισμό του Βόλου (ΕΒΟΛ), κρητικά προιόντα αλλά και φυτικά καλλυντικά (θα βρείτε και Himalaya), αιθέρια έλαια και πλήρεις παιδικές σειρές. Κι από εισαγόμενα όμως, πάμε καλά αφού εδώ θα βρείτε τα Andescher, Provamel, Probios, Rapunzel και άλλα ενδιαφέροντα. Α! ρίξτε μιά ματιά και στον ανθισμένο κήπο στο βάθος του μαγαζιού: αν σας αρέσει κάτι, τα παιδιά θα σας δώσουν ένα ποτηράκι με το φυτεμένο σπόρο γιά να το μεταφυτεύσετε στις γλάστρες σας!

 

Like us on Facebook: www.facebook.com/pages/Sto-Vathos-Kipos/463823283628141?ref=ts

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM