Τυφώνας Μίλτον: Αντιδράσεις για θέρετρο της Disney που πούλησε σάντουιτς στους εγκλωβισμένους

Τυφώνας Μίλτον: Αντιδράσεις για θέρετρο της Disney που πούλησε σάντουιτς στους εγκλωβισμένους Facebook Twitter
0

Ένα θέρετρο της Disney βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής αφού φάνηκε να χρεώνει τους επισκέπτες που εγκλωβίστηκαν λόγω του Τυφώνα Μίλτον για «πακέτα σάντουιτς έκτακτης ανάγκης». Τα πακέτα περιλάμβαναν φιστικοβούτυρο, μαρμελάδα, ένα καρβέλι ψωμί και μαχαιροπίρουνα και πωλούνταν προς 10 δολάρια . 

Ο τυφώνας Μίλτον, κατηγορίας 3, έπληξε τη Φλόριντα και τις γύρω περιοχές, προκαλώντας τουλάχιστον 14 θανάτους, διακοπές ρεύματος για 3,4 εκατομμύρια ανθρώπους και σοβαρές ζημιές. Ανάμεσα στους πληγέντες ήταν και οι επισκέπτες του θέρετρου της Disneyland στο Ορλάντο, οι οποίοι βρέθηκαν αποκλεισμένοι λόγω της κακοκαιρίας.

Αρχικά, η κίνηση της Disney να προσφέρει τα «πακέτα σάντουιτς» θεωρήθηκε θετική, όμως σύντομα επικράτησε δυσαρέσκεια όταν έγινε γνωστό ότι οι επισκέπτες χρεώνονταν για αυτά.

@alyssaksprake Such a good idea and they discounted board games #creatorsearchinsights #hurricane #disney #disneyworld #disneyresort #portorleansriverside #sandwich #preparation #hurricaneprep #groceries #hotel #fyp #foryou #foryoupage #florida #orlando #milton #storm ♬ Mary Poppins Winds In The East - The_Delirious_DM

Το θέμα πήρε διαστάσεις όταν η χρήστρια του TikTok, Alyssa Sprake, μοιράστηκε βίντεο με τα πακέτα τροφίμων, γράφοντας «Μια τόσο καλή ιδέα και έκαναν έκπτωση στα επιτραπέζια παιχνίδια». Το βίντεο έγινε viral με εκατομμύρια προβολές.

«Θα έπρεπε να είναι δωρεάν», σχολίασε κάποιος κάτω από το βίντεο, ενώ άλλος πρόσθεσε: «Είναι τρελό που χρεώνουν για σάντουιτς αυτή τη στιγμή».

Αν και υπήρχαν και φωνές που υποστήριζαν την πολιτική της Disney, λέγοντας πως οι άνθρωποι θα πλήρωναν ούτως ή άλλως για τρόφιμα αν ήταν σπίτι τους, πολλοί άλλοι επισήμαναν την τεράστια οικονομική δύναμη της εταιρείας, υποστηρίζοντας πως θα μπορούσε να προσφέρει τα πακέτα δωρεάν.

Ένας επισκέπτης ανέφερε επίσης στο Business Insider ότι το θέρετρο προσέφερε έκπτωση 40% στη διαμονή κατά τη διάρκεια του τυφώνα, καθώς και μειωμένες τιμές στα γεύματα των εστιατορίων του ξενοδοχείου.


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM