Η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise για την Παγκόσμια Ημέρα του καφέ

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coffee Berry διοργάνωσε συνέντευξη τύπου την 1η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Καφέ, στο Μουσείο Μπενάκη στο κέντρο της Αθήνας και παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας, κάνοντας πιο εμφανή από ποτέ την ακλόνητη πίστη της στη βιωσιμότητα και την κερδοφορία των καταστημάτων Franchise.

Προσβλέποντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, υποστηρίζει την αρχική επένδυση, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος. 

Έτσι, όχι μόνο στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, αλλά δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με όνειρα, στόχους και όρεξη για δουλειά να κάνουν το δικό τους επιχειρηματικό ξεκίνημα, έχοντας εμπράκτως τη στήριξη μιας από τις μεγαλύτερες και δημοφιλέστερες αλυσίδες του κλάδου στην Ελλάδα και όχι μόνο. 

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter

«Στόχος μας ήταν και παραμένει να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά, με τον τρόπο που επιθυμούμε να τα προσφέρουμε, βασιζόμενοι στο τρίπτυχο της ποιότητας του προϊόντος, της καλαισθησίας του καταστήματος και της καλής εξυπηρέτησης. Η νέα μας στρατηγική πρόταση περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται, όχι μόνο για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου μας, αλλά συνεισφέρει και στην ελληνική επιχειρηματικότητα με δικές μας επενδύσεις», δήλωσε ο Χάρης Γρυπάρης, CEO  της Coffee Berry.

«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας. Με επίκεντρο την νέα μας πρόταση που γνωστοποιήσαμε ευρέως σήμερα, υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες με όνειρα και φιλοδοξίες για μια δική τους επιχείρηση. Με στόχο τη συνεχόμενη, εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας, προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε υγιώς και με ταχείς ρυθμούς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», σημείωσε ο Νίκος Χατζηγεωργίου, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιχειρείν / ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η εταιρεία προσφέρει στους ανθρώπους της παγκοσμίως ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης άνω των 25€ εκατ. σε τεχνολογία.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Με στόχο την προώθηση της υγιεινής ζωής και της κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς έτρεξε, για 3η συνεχόμενη χρονιά. μαζί με χιλιάδες δρομείς στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.
THE LIFO TEAM
15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Επιχειρείν / 15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Το Συνέδριο της Ε.Ε.Φα.Μ. επιστρέφει με όραμα να αποτελέσει έναν δυναμικό κόμβο γνώσης, διαλόγου και έμπνευσης για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου.
THE LIFO TEAM
Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Επιχειρείν / Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Ο κ. Στάσσης περιέγραψε αναλυτικά το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου ΔΕΗ, που περιλαμβάνει ανάπτυξη ΑΠΕ και ευέλικτη παραγωγή, καθώς και τεχνολογίες που προσφέρουν ευελιξία: μπαταρίες, αντλησιοταμίευση, μονάδες αιχμής φυσικού αερίου, ψηφιοποίηση δικτύων και ανάπτυξη ευελιξίας ζήτησης μέσω δυναμικών τιμολογίων.
LIFO NEWSROOM