MAC Cosmetics Greece: Ενισχύει τη «φωνή» του προγράμματος Viva Glam στην Ελλάδα

H MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα και γιορτάζει τα 30 χρόνια δράσεων, ανακοινώνοντας τη στήριξή της σε δυο Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς της χώρας με μια σημαντική δωρεά. Η Θετική Φωνή και η Aegean Rebreath ενώνουν τις δυνάμεις τους με την εμβληματική μάρκα makeup και παρουσιάζουν το κοινό τους όραμα και τη δέσμευση για ένα καλύτερο μέλλον. Highlight της σημαντικής προσπάθειας της MAC, η ταινία μικρού μήκους με κεντρική ηρωίδα την Eλληνίδα τραγουδίστρια Ελένη Φουρέιρα, που παρουσιάζει με ένα δημιουργικό αφήγημα τον σκοπό και τις αξίες του VIVA GLAM.

H όμορφη ιστορία του προγράμματος VIVA GLAM της MAC με όχημα το iconic κραγιόν, που έχει σημαδέψει τη βιομηχανία ομορφιάς και έχει δωρίσει πάνω από 520 εκατομμύρια δολάρια σε περισσότερες από 92 χώρες παγκοσμίως, επηρεάζοντας θετικά αμέτρητες ζωές, γίνεται 30 ετών και συνεχίζει δυναμικά το έργο του με ακόμη περισσότερες δράσεις. Με βασικούς πυλώνες την ισότητα των φύλων και τη σεξουαλική, φυλετική και περιβαλλοντική συνείδηση, το Viva Glam παρουσιάζει τέσσερεις εμβληματικές αποχρώσεις κραγιόν, VIVA HEART, VIVA EQUALITY, VIVA EMPOWERMENT, VIVA PLANET, τα έσοδα από την αγορά των οποίων διατίθενται αποκλειστικά για καλό σκοπό, αφού επιστρέφεται το 100% της αξίας του σε τοπικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο που εργάζονται για την προώθηση ίσων δικαιωμάτων και ενός υγιούς  μέλλοντος για Όλες τις Ηλικίες, Όλες τις Φυλές και Όλα τα Φύλα.

Εστιάζοντας σε δύο από τους πολύ σημαντικούς πυλώνες, τη διαφορετικότητα για το Viva Heart και το περιβάλλον για το Viva Planet, η MAC επιλέγει και στηρίζει τη Θετική Φωνή, που δραστηριοποιείται για την προάσπιση των δικαιωμάτων των οροθετικών και την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του HIV/AIDS και το Aegean Rebreath που φιλοδοξεί τη μείωση των αποβλήτων, ενθαρρύνοντας την ανακύκλωση των θαλάσσιων απορριμμάτων ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας.

H MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα Facebook Twitter
H MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα Facebook Twitter

Στο πλαίσιο των δράσεων που παρουσιάστηκαν, η MAC ενισχύει τα κέντρα πρόληψης και σεξουαλικής υγείας, checkpoints της Positive Voice, ενώ «υιοθετεί» το νησί των Σπετσών εφαρμόζοντας ένα ολιστικό και καινοτόμο πρόγραμμα για τη βελτίωση της θαλάσσιας και παράκτιας ζώνης του μαζί με το Aegean Rebreath. Παράλληλα, το εμβληματικό πρόγραμμα επιστροφής Back to mack που μετρά πάνω από 30 χρόνια αφοσίωσης στον πλανήτη συνεχίζει την πορεία του και ενδυναμώνεται, προτρέποντας τους καταναλωτές να συνεχίσουν να επιστρέφουν τις άδειες συσκευασίες προϊόντων καθαρές στα καταστήματα MAC, για ανακύκλωση. Προσεχώς οι χαρακτηριστικοί πράσινοι κάδοι θα βρίσκονται και στις Σπέτσες παροτρύνοντας την τοπική κοινότητα να γίνει μέρος της λύσης για ένα πιο όμορφο αύριο.

«Το Viva Glam αποτελεί ένα θεσμό που αποδεικνύει ότι η MAC δεν απλώς ένα makeup brand, αλλά ξεπερνάει τα σύνορα και μάχεται με υπευθυνότητα για υψηλές αξίες, όπως η ισότητα, η ελευθερία και το περιβάλλον. Είμαστε περήφανοι που καταφέρνουμε να στηρίξουμε δυο Οργανισμούς, όπως το Aegean Rebreath και η Θετική Φωνή, που δραστηριοποιούνται για την υλοποίηση σπουδαίων έργων σε δυο πυλώνες πολύ σημαντικούς και είμαστε ευγνώμονες που έχουμε σύμμαχο και συνοδοιπόρο την Ελένη Φουρέιρα για να φωνάξουμε ακόμη πιο δυνατά τη δέσμευσή μας για ένα καλύτερο μέλλον», σημειώνει η Σοφία Μουσδράκα, MAC Brand Director.

Η εκκίνηση του προγράμματος στην Ελλάδα γίνεται φέτος με μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία Γιάννη Δημολίτσα και πρωταγωνίστρια την κορυφαία Ελληνίδα Pop Star, Ελένη Φουρέιρα. Το μοναδικό αυτό spot δεν είναι απλώς μια ταινία makeup, αλλά μια ηχηρή δήλωση για την αγάπη, την αυθεντικότητα, τη δικαιοσύνη και την ευθύνη απέναντι στον πλανήτη μας. Εμπνευσμένο από την ιστορία του VIVA GLAM και την προσωπικότητα της Ελένης, τη γλώσσα του σώματος και το λόγο, η ταινία αυτή μας συστήνει τον κόσμο του «VIVA GLAM» και φωνάζει «Viva Heart! Viva Equality! Viva Empowered! Viva Planet! ».

H MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα Facebook Twitter

To ολοκληρωμένο πρόγραμμα της MAC με τους δυο Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς παρουσιάστηκε στις 11 Ιουνίου, όπου το παρών έδωσαν εκπρόσωποι τοπικών φορέων, της Aegean Rebreath μαζί με τη Δήμαρχο Σπετσών Ευγενία Φραγγιά και της Θετικής Φωνής, οι οποίοι παρέλαβαν τις δωρεές της MAC, από την Ελένη Φουρέιρα, που αποτελεί και την πρέσβειρα του προγράμματος.

H MAC Cosmetics Greece υψώνει τη φωνή του προγράμματος VIVA GLAM στην Ελλάδα Facebook Twitter

Stay tuned and GLAM. The best is yet to come.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ