Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη

Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Fischer, η αγαπημένη Pilsener μπίρα, παρουσιάζει τον πρώτο Έλληνα ambassador της μάρκας, τον ταλαντούχο ηθοποιό Αντίνοο Αλμπάνη, στη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλοTaste the Experience”, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου Βασίλη Κεκάτου.

Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη Facebook Twitter

Για πρώτη φορά, η Fischer μιλάει… ελληνικά, και μάς προσκαλεί να αναζητήσουμε ευκαιρίες να απολαύσουμε τη ζωή, με τη δική μας προσωπική οπτική.

Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη Facebook Twitter

Βασική έμπνευση για τη νέα καμπάνια αποτελούν οι απλές και καθημερινές στιγμές, που με μικρές πινελιές και την προσωπική αισθητική και οπτική του καθενός, μπορούν να μετατραπούν σε ξεχωριστές εμπειρίες. Στη μικρή οθόνη, ο πρωταγωνιστής Αντίνοος Αλμπάνης αφηγείται πώς, με μια Fischer, κάθε φαινομενικά απλή περίσταση γίνεται απολαυστική. Όπως ένα απλό βράδυ με φίλους, που εξελίσσεται σε party, μια βραδιά στην ταράτσα σαν σε θερινό σινεμά ή ακόμα και όταν κάποιος αναλαμβάνει τον ρόλο του ερασιτέχνη σεφ, δημιουργώντας μία ξεχωριστή εμπειρία για την παρέα του.

Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη Facebook Twitter

 «Για μένα η απόλαυση της ζωής είναι επιλογή. Με μεγάλη μου χαρά ξεκινάω ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες με τη Fischer, με αφετηρία τη νέα καμπάνια αλλά και δράσεις με επίκεντρο τον κινηματογράφο που τόσο αγαπώ», δηλώνει ο Αντίνοος Αλμπάνης. Ο Βασίλης Κεκάτος υπογραμμίζει: «Πρόκειται για μια τηλεοπτική ταινία που συνδυάζει την ξεχωριστή αισθητική και τον έξυπνο χαρακτήρα της Fischer, με την προσιτή προσωπικότητα του Αντίνοου. Είναι μια ξεχωριστή συνεργασία, που δημιούργησε ένα άρτιο αισθητικά αποτέλεσμα, χάρη στην εξαιρετική ομάδα». Την ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Soho Square Athens, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions.

Fischer: Νέα τηλεοπτική καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Αντίνοο Αλμπάνη Facebook Twitter

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια παρουσιάστηκε σε μια ατμοσφαιρική βραδιά στον θερινό κινηματογράφο Cine Paris κάτω από το φως των αστεριών.

Δείτε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Fischer “Taste the experience” εδώ κι ανακαλύψτε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η Fischer στο Fischer Presents.

 

Taste the Experience

#TasteTheExperience #FischerBeer

www.fischerbeer.gr  

www.facebook.com/FischerBeerGreece   

instagram.com/fischerbeer

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM