Κίρστεν Ντανστ - Τζέσι Πλέμονς: Το πιο διακριτικό «ισχυρό ζεύγος» στο Χόλιγουντ

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ τα πάθη μιας γενιάς όπως η Ζεντάγια και ο Τομ Χόλαντ, να μην κάνουν τόσα πρωτοσέλιδα όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Μπεν Άφλεκ ή να μην εκθαμβώνουν στο κόκκινο χαλί όπως η Αμάλ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ελάχιστα όμως ζεύγη του Χόλιγουντ μπορούν να υπερηφανεύονται για την επιτυχία και το κύρος που έχουν κατακτήσει σε λιγότερο από μια δεκαετία, η 41χρονη Κίρστεν Ντανστ και ο 36χρονος Τζέσι Πλέμονς, δείχνοντας ότι είναι δυνατόν να διατηρούν χαμηλό προφίλ και συγχρόνως να έχουν μια επαγγελματική καριέρα τόσο ισχυρή όσο και η σχέση τους.

Η τελευταία κοινή τους εμφάνιση στην οθόνη αποτελεί απόδειξη γι' αυτό: η έντονα αμφιλεγόμενη ταινία Civil War που σπάει τα ταμεία στην Αμερική είναι ένα δυστοπικό δράμα όπου η Ντανστ υποδύεται μια φωτορεπόρτερ που γίνεται αυτόπτης μάρτυρας μια Αμερικής βυθισμένης σε έναν αιματηρό εμφύλιο πόλεμο, ενώ ο Πλέμονς υποδύεται έναν βίαιο στρατιώτη σ’ έναν μικρότερο αλλά τόσο ανατριχιαστικό ρόλο που ο ηθοποιός δεν ήθελε να τον αναλάβει μέχρι που του το ζήτησε η γυναίκα του.

Το Civil War είναι η τρίτη παραγωγή στην οποία συμπρωταγωνιστεί το ζευγάρι. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς είχαν κερδίσει υποψηφιότητες για Emmy, για τις ερμηνείες τους στον δεύτερο κύκλο του τηλεοπτικού Fargo, ενώ έλαβαν επίσης και οι δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ για το The Power of the Dog της Τζέιν Κάμπιον. Ενώ η Ντανστ εντάχθηκε στο σταρ σύστεμ του Χόλιγουντ σε πολύ νεαρή ηλικία, ο σύζυγός της ανέβηκε σταδιακά τα σκαλοπάτια της φήμης ως βασικός δευτεραγωνιστής που αποτελούσε σφραγίδα ποιότητας.

Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Την τελευταία δεκαετία, ο Πλέμονς έχει δουλέψει σε επτά παραγωγές υποψήφιες για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, γεγονός που τον τοποθετεί σε μια πολύ κλειστή λέσχη ηθοποιών που περιλαμβάνει τον Μάρλον Μπράντο και την Κάθριν Χέμπορν. Η εμφύλια διαμάχη που έχει ξεσπάσει γύρω από τον «Εμφύλιο Πόλεμο» μπορεί να τους δυσκολέψει να εξασφαλίσουν εκ νέου υποψηφιότητες για βραβεία, αλλά οι κριτικοί είναι ομόφωνοι: οι ερμηνείες τους είναι από τις καλύτερες της ταινίας.

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015, ενώ περίμεναν το αεροπλάνο που θα τους μετέφερε στο Κάλγκαρι του Καναδά για να ξεκινήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του Fargo. Ο Πλέμονς, ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός χάρη στη δουλειά του στη σειρά Breaking Bad, θυμάται ότι άκουσε τη μέλλουσα σύζυγό του να φωνάζει το όνομά του, ενώ ο ίδιος προσπαθούσε να χαλαρώσει τη νευρικότητά του για το πρότζεκτ χαζεύοντας περιοδικά σε ένα κατάστημα του αεροδρομίου. «Χωρίς να ανταλλάξουμε πολλές λέξεις, κοίταξα στα μάτια της και είδα τι όμορφο, γλυκό, ανοιχτό και φιλόξενο άτομο είναι. Συνέβη κυριολεκτικά μέσα σε μια στιγμή. Αμέσως τα νεύρα και το άγχος μου διαλύθηκαν και ήξερα ότι όλα θα πάνε καλά».

Αφού τελείωσαν τα γυρίσματα για το Fargo το φθινόπωρο εκείνης της χρονιάς, χώρισαν για μερικούς μήνες και στις αρχές της άνοιξης του 2016 άρχισαν να βγαίνουν μαζί. Το 2018 καλωσόρισαν το πρώτο τους παιδί, τον Ένις, και τρία χρόνια αργότερα, τον Τζέιμς. Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Τα παιδιά και στη συνέχεια η πανδημία καθυστέρησαν τα σχέδια του γάμου τους, αλλά τον Ιούλιο του 2022 είπαν τελικά το «ναι» ο ένας στον άλλον στην Τζαμάικα. Όταν δεν χρειάζεται να βρίσκονται στο Λος Άντζελες για δουλειά, το ζευγάρι περνάει τον περισσότερο χρόνο του σε μια μικρή πόλη του Τέξας, σ’ ένα οικογενειακό ράντσο περιτριγυρισμένο από άλογα, εκεί όπου μεγάλωσε ο Πλέμονς. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Η Ντανστ, για παράδειγμα, έχει μιλήσει για το πώς την πίεζαν να χάσει βάρος και να φτιάξει τα δόντια της για να αποκτήσει «το τέλειο χαμόγελο της Barbie». Έχει μιλήσει επίσης για τη μάχη της με την κατάθλιψη σε ηλικία 27 ετών, ενώ έχει παραπονεθεί πολλές φορές για τον ηλικιακό ρατσισμό που συνεχίζει να μαστίζει την κινηματογραφική βιομηχανία. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν μεταξύ των γυρισμάτων του Civil War και του The Power of the Dog, η Ντανστ δεν πάτησε το πόδι της σε κινηματογραφικό πλατό επειδή, όπως λέει, της προσφέρονταν μόνο ρόλοι για «θλιμμένες μητέρες».

Ο Πλέμονς από τη μεριά του, για τον οποίον ο Μάρτιν Σκορσέζε έχει πει ότι «δεν υπάρχουν όρια στο μέλλον του» και τον οποίο θα δούμε προσεχώς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Ιστορίες Καλοσύνης», απορρίπτει αυτό που υποτίθεται ότι αγαπάει πάνω απ’ όλα κάθε σταρ: τη διαρκή προσοχή. Ο Τεξανός ηθοποιός προτιμά να περνάει τις μέρες του με την Ντανστ στη φάρμα τους και πηγαίνει στο Λος Άντζελες μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Όπως πρόσφατα δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό GQ: «Δεν έχω φιλοδοξίες να κατακτήσω το Χόλιγουντ. Ή τον κόσμο. Ή οτιδήποτε άλλο».

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ