Κίρστεν Ντανστ - Τζέσι Πλέμονς: Το πιο διακριτικό «ισχυρό ζεύγος» στο Χόλιγουντ

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015. Φωτ.: Getty Images/ Ideal Image
0

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ τα πάθη μιας γενιάς όπως η Ζεντάγια και ο Τομ Χόλαντ, να μην κάνουν τόσα πρωτοσέλιδα όπως η Τζένιφερ Λόπεζ και ο Μπεν Άφλεκ ή να μην εκθαμβώνουν στο κόκκινο χαλί όπως η Αμάλ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ελάχιστα όμως ζεύγη του Χόλιγουντ μπορούν να υπερηφανεύονται για την επιτυχία και το κύρος που έχουν κατακτήσει σε λιγότερο από μια δεκαετία, η 41χρονη Κίρστεν Ντανστ και ο 36χρονος Τζέσι Πλέμονς, δείχνοντας ότι είναι δυνατόν να διατηρούν χαμηλό προφίλ και συγχρόνως να έχουν μια επαγγελματική καριέρα τόσο ισχυρή όσο και η σχέση τους.

Η τελευταία κοινή τους εμφάνιση στην οθόνη αποτελεί απόδειξη γι' αυτό: η έντονα αμφιλεγόμενη ταινία Civil War που σπάει τα ταμεία στην Αμερική είναι ένα δυστοπικό δράμα όπου η Ντανστ υποδύεται μια φωτορεπόρτερ που γίνεται αυτόπτης μάρτυρας μια Αμερικής βυθισμένης σε έναν αιματηρό εμφύλιο πόλεμο, ενώ ο Πλέμονς υποδύεται έναν βίαιο στρατιώτη σ’ έναν μικρότερο αλλά τόσο ανατριχιαστικό ρόλο που ο ηθοποιός δεν ήθελε να τον αναλάβει μέχρι που του το ζήτησε η γυναίκα του.

Το Civil War είναι η τρίτη παραγωγή στην οποία συμπρωταγωνιστεί το ζευγάρι. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς είχαν κερδίσει υποψηφιότητες για Emmy, για τις ερμηνείες τους στον δεύτερο κύκλο του τηλεοπτικού Fargo, ενώ έλαβαν επίσης και οι δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ για το The Power of the Dog της Τζέιν Κάμπιον. Ενώ η Ντανστ εντάχθηκε στο σταρ σύστεμ του Χόλιγουντ σε πολύ νεαρή ηλικία, ο σύζυγός της ανέβηκε σταδιακά τα σκαλοπάτια της φήμης ως βασικός δευτεραγωνιστής που αποτελούσε σφραγίδα ποιότητας.

Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Την τελευταία δεκαετία, ο Πλέμονς έχει δουλέψει σε επτά παραγωγές υποψήφιες για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, γεγονός που τον τοποθετεί σε μια πολύ κλειστή λέσχη ηθοποιών που περιλαμβάνει τον Μάρλον Μπράντο και την Κάθριν Χέμπορν. Η εμφύλια διαμάχη που έχει ξεσπάσει γύρω από τον «Εμφύλιο Πόλεμο» μπορεί να τους δυσκολέψει να εξασφαλίσουν εκ νέου υποψηφιότητες για βραβεία, αλλά οι κριτικοί είναι ομόφωνοι: οι ερμηνείες τους είναι από τις καλύτερες της ταινίας.

Κίρστεν Ντανστ και Τζέσι Πλέμονς: Η ιδιαίτερη περίπτωση του πιο διακριτικού «ισχυρού ζεύγους» στο Χόλιγουντ Facebook Twitter
Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Η ιστορία αγάπης της Ντανστ και του Πλέμονς γεννήθηκε στους διαδρόμους ενός αεροδρομίου το 2015, ενώ περίμεναν το αεροπλάνο που θα τους μετέφερε στο Κάλγκαρι του Καναδά για να ξεκινήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου του Fargo. Ο Πλέμονς, ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός χάρη στη δουλειά του στη σειρά Breaking Bad, θυμάται ότι άκουσε τη μέλλουσα σύζυγό του να φωνάζει το όνομά του, ενώ ο ίδιος προσπαθούσε να χαλαρώσει τη νευρικότητά του για το πρότζεκτ χαζεύοντας περιοδικά σε ένα κατάστημα του αεροδρομίου. «Χωρίς να ανταλλάξουμε πολλές λέξεις, κοίταξα στα μάτια της και είδα τι όμορφο, γλυκό, ανοιχτό και φιλόξενο άτομο είναι. Συνέβη κυριολεκτικά μέσα σε μια στιγμή. Αμέσως τα νεύρα και το άγχος μου διαλύθηκαν και ήξερα ότι όλα θα πάνε καλά».

Αφού τελείωσαν τα γυρίσματα για το Fargo το φθινόπωρο εκείνης της χρονιάς, χώρισαν για μερικούς μήνες και στις αρχές της άνοιξης του 2016 άρχισαν να βγαίνουν μαζί. Το 2018 καλωσόρισαν το πρώτο τους παιδί, τον Ένις, και τρία χρόνια αργότερα, τον Τζέιμς. Και οι δύο εγκυμοσύνες ανακοινώθηκαν στον Τύπο με πρωτότυπο τρόπο: η πρώτη ως μέρος μιας καμπάνιας του οίκου μόδας Rodarte, της οποίας η ηθοποιός είναι πρέσβειρα, και η δεύτερη σε ένα ρεπορτάζ για το περιοδικό W, όπου φωτογραφήθηκε από την Σοφία Κόπολα, πάλι με τη Rodarte.

Τα παιδιά και στη συνέχεια η πανδημία καθυστέρησαν τα σχέδια του γάμου τους, αλλά τον Ιούλιο του 2022 είπαν τελικά το «ναι» ο ένας στον άλλον στην Τζαμάικα. Όταν δεν χρειάζεται να βρίσκονται στο Λος Άντζελες για δουλειά, το ζευγάρι περνάει τον περισσότερο χρόνο του σε μια μικρή πόλη του Τέξας, σ’ ένα οικογενειακό ράντσο περιτριγυρισμένο από άλογα, εκεί όπου μεγάλωσε ο Πλέμονς. Τόσο η Ντανστ όσο και ο Πλέμονς κατάγονται από μικρές πόλεις, άρχισαν και οι δύο να εργάζονται από πολύ νωρίς και προσπάθησαν να συνδυάσουν ρόλους σε ταινίες blockbuster με ανεξάρτητες παραγωγές. Καθόλου τυπικοί σταρ, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να μετατρέψουν μια συνέντευξη τύπου σε καυστική κριτική για την κινηματογραφική Μέκκα.

Η Ντανστ, για παράδειγμα, έχει μιλήσει για το πώς την πίεζαν να χάσει βάρος και να φτιάξει τα δόντια της για να αποκτήσει «το τέλειο χαμόγελο της Barbie». Έχει μιλήσει επίσης για τη μάχη της με την κατάθλιψη σε ηλικία 27 ετών, ενώ έχει παραπονεθεί πολλές φορές για τον ηλικιακό ρατσισμό που συνεχίζει να μαστίζει την κινηματογραφική βιομηχανία. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν μεταξύ των γυρισμάτων του Civil War και του The Power of the Dog, η Ντανστ δεν πάτησε το πόδι της σε κινηματογραφικό πλατό επειδή, όπως λέει, της προσφέρονταν μόνο ρόλοι για «θλιμμένες μητέρες».

Ο Πλέμονς από τη μεριά του, για τον οποίον ο Μάρτιν Σκορσέζε έχει πει ότι «δεν υπάρχουν όρια στο μέλλον του» και τον οποίο θα δούμε προσεχώς στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Ιστορίες Καλοσύνης», απορρίπτει αυτό που υποτίθεται ότι αγαπάει πάνω απ’ όλα κάθε σταρ: τη διαρκή προσοχή. Ο Τεξανός ηθοποιός προτιμά να περνάει τις μέρες του με την Ντανστ στη φάρμα τους και πηγαίνει στο Λος Άντζελες μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Όπως πρόσφατα δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό GQ: «Δεν έχω φιλοδοξίες να κατακτήσω το Χόλιγουντ. Ή τον κόσμο. Ή οτιδήποτε άλλο».

Με στοιχεία από El Pais

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μάς έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο, για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ