Το Legends 2004 Youth Cup Attica Edition επιστρέφει με την υποστήριξη του efood

LEGENDS 2004 YOUTH CUP Attica Edition by efood: Στηρίζουμε ακαδημίες παιδιών που θέλουν να κατακτήσουν την κορυφή Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Την πρωτοβουλία της ΑΜΚΕ Champions for Life στηρίζει το efood ως κύριος χορηγός μέσα από δύο μοναδικές εκδηλώσεις με επίκεντρο το ποδόσφαιρο στις 20 Απριλίου και στις 18 Μαΐου, όπου παιδιά κάτω των 11 ετών από διάφορες ποδοσφαιρικές ακαδημίες περνούν μία ολόκληρη μέρα με τους Πρωταθλητές Ευρώπης 2004, συμμετέχοντας μαζί τους σε διάφορες αθλητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, οι μικροί ποδοσφαιριστές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τους Legends του 2004, να μάθουν την ιστορία της μεγαλύτερης στιγμής του ελληνικού ποδοσφαίρου, με την κατάκτηση του Euro και να συμμετάσχουν μαζί τους σε ένα μοναδικό αγώνα ποδοσφαίρου.

Το efood, μέσω του προγράμματος “The Unstoppables”, στηρίζει αθλητικές ακαδημίες παιδιών για να βρίσκεται κοντά τους, στη διαμόρφωση των πρώτων ονείρων τους για τον αθλητισμό. Το LEGENDS 2004 YOUTH CUP Attica Edition by efood αποτελεί μία ακόμα αφορμή για την εταιρεία να στηρίξει τα παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον αθλητισμό και να τους δώσει την ευκαιρία γίνουν «ασταμάτητα».

Η #1 υπηρεσία delivery, συνεισφέρει έμπρακτα στην κοινωνία συνδυάζοντας αρμονικά την ανάπτυξή του με την υπευθυνότητα, είτε πρόκειται για τους εργαζόμενούς του είτε για τον κοινωνικό του ρόλο, τον οποίο αντιλαμβάνεται ως βασικό μέρος της λειτουργίας του.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM