Η Πάρος «πρωταγωνιστεί» σε σειρά του Netflix

Η Πάρος πρωταγωνιστεί στη σειρά «One Day» του Netflix Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Ένα από τα πιο γνωστά ελληνικά νησιά των Κυκλάδων παγκοσμίως, η Πάρος, «πρωταγωνιστεί» στη νέα σειρά «One Day» του Netflix.

Η σειρά έχει αρχίσει και προβάλλεται ήδη στο Netflix και το νησί της Πάρου προβάλλεται στο τέταρτο επεισόδιο. Τα γυρίσματα έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2022 σε γραφικά και πολύ γνωστά σημεία του νησιού, ανάμεσά τους η παραλία Σάντα Μαρία. Το «One Day» βασίζεται σε ομώνυμο βιβλίο που κυκλοφόρησε το 2009.

Συγγραφέας του μυθιστορήματος που έγινε best seller είναι ο Ντέιβιντ Νίκολς, ενώ στην ταινία που βγήκε δύο χρόνια αργότερα στις κινηματογραφικές αίθουσες, πρωταγωνίστησε η Αν Χάθαγουεϊ. Η ταινία σημείωσε τεράστια εισπρακτική επιτυχία με 60 εκατομμύρια δολάρια στο box office ενώ η παραγωγή της κόστισε μόνο 15 εκατομμύρια δολάρια.

Το «One Day» είναι ένα δραματικό love story, που αναμένεται να συγκινήσει, τόσο αυτούς που έχουν διαβάσει το βιβλίο ή έχουν δει την ταινία, όσο κάθε άλλο χρήστη που θα του δώσει μια ευκαιρία στο Netflix.

Πέρα από τη μεγάλη θεαματικότητα που ήδη γνωρίζει η σειρά, η οποία μόλις άρχισε να προβάλλεται στο Netflix, πολλά MME μεταξύ των οποίων τα Conde Nast Traveler, Cosmopolitan, National World, Rolling Stone, Welwyn Hatfield Times, Radio Times, Independent και άλλα από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά κλπ., παρουσιάζουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, μεταξύ των οποίων και την Πάρο, εξασφαλίζοντας μεγάλη προβολή στο νησί.

Σύμφωνα με στοιχεία και στατιστικές που συνέλεξε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου Πάρου, η επιλογή ενός τόπου για γυρίσματα ταινιών ή σειρών, έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη ακόμα και για τις τοπικές κοινωνίες όσο διαρκούν τα γυρίσματα αλλά και για την προβολή του προορισμού.

Το δεύτερο μάλιστα, πιστοποιείται και από τον ταξιδιωτικό όμιλο Expedia, ενώ σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό του Tendance Hotellerie, «τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες και οι τηλεοπτικές σειρές, είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για ένα ταξίδι (20%), ξεπερνώντας πλέον τα κοινωνικά δίκτυα (13%) και βρίσκονται ακριβώς πίσω από τις συστάσεις από φίλους ή συγγενείς (42%)». Tέλος η TCI Research αναφέρει πως τουλάχιστον 80 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM