Η KPMG και το The Tipping Point Program στο πλευρό των μαθητών και μαθητριών της Καλλιθέας

Η KPMG υποστηρίζει την ένταξη μαθητών/τριών της περιοχής της Καλλιθέας στο “The Tipping Point Program” για το σχολικό έτος 2023-2024 Facebook Twitter
0

Η KPMG μένει πιστή στον 3ο πυλώνα δράσης Κοινωνικής Υπευθυνότητας για τη δια βίου μάθηση και για πρώτη φορά παρουσιάζει μια νέα συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) “The Tipping Point” που στόχο έχει να συμβάλλει στη δημιουργία ενημερωμένων και ενσυνείδητων νέων, σε ότι αφορά τις ακαδημαϊκές επιλογές τους και τη μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η KPMG υποστηρίζει τη συμμετοχή μαθητών/τριών στην περιοχή της Καλλιθέας στην Αττική καθώς με τα νέα της γραφεία στο “THE WAVE” θέλει να «αγκαλιάσει» τη νέα της γειτονιά στο κέντρο της πόλης.

Με το πρόγραμμα αυτό, οι άνθρωποι της εταιρείας, από διάφορες βαθμίδες και θέσεις, αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα με στόχο να συμβάλλουν ενεργά στην προετοιμασία των νέων για την αγορά εργασίας του αύριο, μοιράζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία τους από τον κλάδο που προέρχονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολύτιμος αρωγός της πρωτοβουλίας αποτελεί η τεχνολογία, χάρη στην οποία τα στελέχη της KPMG και μέντορες του The Tipping Point, καταφέρνουν να «επισκεφθούν» ψηφιακά τις τάξεις μαθητών/τριών σε όλη την Ελλάδα με έναν σύγχρονο και άμεσο τρόπο, να συνομιλήσουν μαζί τους, και να τους βοηθήσουν να διευρύνουν τον επαγγελματικό τους ορίζοντα.

Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η δια βίου μάθηση και η εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων μας και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τις δράσεις μας. Έτσι η συνεργασία μας αυτή έρχεται να ενδυναμώσει τη δέσμευσή μας, σε συνάρτηση με τον τέταρτο στόχο βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης, αλλά και σε συνέχεια της δέσμευσης της μέσα από το “Our Impact Plan” για την ευημερία της κοινωνίας που δραστηριοποιούμαστε. Είμαι βέβαιος ότι η συνεισφορά της KPMG στο πολύτιμο έργο του ΜΚΟ The Tipping Point θα συμβάλλει τόσο στην εξέλιξη της νέας γενιάς, όσο και στην επίτευξη μιας πιο βιώσιμης και συμπεριληπτικής κοινωνίας».

Η Αμαλία Κωνσταντακοπούλου, Co– Founder & Director του ΜΚΟ “The Tipping Point”, δήλωσε: «Στο The Tipping Point πιστεύουμε ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και σε προσλαμβάνουσες είναι βασικό δικαίωμα κάθε νέου/ας. Μέσα από τη συνεργασία μας με την ΚPMG στην Ελλάδα, χαιρόμαστε για την ένταξη ενός ακόμα σχολείου στο The Tipping Point Program, καθώς και για τη συμβολή αξιόλογων στελεχών της ως μέντορες, με στόχο να εμπνεύσουν μαθητές και μαθήτριες ανά την Ελλάδα».

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM