Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος

Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία «Δώρο Αγάπης» της ΑΒ Βασιλόπουλος Facebook Twitter
0

Μέσω της πρωτοβουλίας, φέτος πωλήθηκαν συνολικά 13.122 «Δώρα Αγάπης» και συγκεντρώθηκε ποσό ύψους 51.175,80€, το οποίο θα δωριστεί στο Make-A-Wish Ελλάδος, ώστε να εκπληρωθούν οι ευχές των παιδιών που έχουν ανάγκη.

Σημειώνεται ότι το Make-A-Wish είναι ο μεγαλύτερος Φιλανθρωπικός Οργανισμός πραγματοποίησης ευχών παγκοσμίως, αναγνωρισμένος από τα Ηνωμένα Έθνη, ο οποίος εκπληρώνει ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Υλοποιώντας αυτή τη δράση, η ΑΒ Βασιλόπουλος φρόντισε ώστε κάθε «Δώρο Αγάπης» που πωλήθηκε και το οποίο περιείχε βασικά είδη διατροφής να φτάσει σε κάποιον άνθρωπο που έχει ανάγκη, προσφέροντας παράλληλα το αντίστοιχο ποσό της αξίας του στο Make-A-Wish Ελλάδος.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM