LoveToys: Τα Public χαρίζουν δεύτερη ζωή στα παιδικά παιχνίδια σε συνεργασία με την Swaplanet

“LoveToys”: Τα Public χαρίζουν δεύτερη ζωή στα παιδικά παιχνίδια για έναν πιο βιώσιμο πλανήτη σε συνεργασία με την Swaplanet Facebook Twitter
0

Τα Public, αγαπημένος προορισμός για μικρούς και μεγάλους, επιστρατεύουν τη δύναμη του παιχνιδιού, σε μια πρωτότυπη δράση που ενισχύει την προσπάθεια για μια πιο βιώσιμη καθημερινότητα: Το “LoveToys”, είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ανταλλαγής παιδικών παιχνιδιών που έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με τη δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής παιδικών ρούχων και βιβλίων Swaplanet, για να δώσει δεύτερη ζωή στα παιχνίδια που έχουν αγαπηθεί πολύ από τους μικρούς μας φίλους, αλλά δεν χρησιμοποιούνται πια. 

Η δράση έρχεται την κατάλληλη στιγμή, όταν η σχολική χρονιά, έχει ήδη ξεκινήσει και πλέον γονείς ή μαθητές αναδιοργανώνουν μαζί το παιδικό δωμάτιο. Μέσα από το πρόγραμμα “LoveToys”, παιχνίδια που σε άλλη περίπτωση θα «έμεναν στα αζήτητα» μπορούν πλέον να αποκτήσουν δεύτερη ζωή, διδάσκοντας στα παιδιά τη σημασία της ανακύκλωσης και της αλληλεγγύης. 

Με την υποστήριξη των Public, το πρόγραμμα συλλέγει λούτρινα και ξύλινα παιχνίδια και βρεφικά παζλ, τα οποία ύστερα από ενδελεχή ποιοτικό έλεγχο, βρίσκουν δεύτερη ζωή σε μια άλλη οικογένεια, μέσω της πλατφόρμας Swaplanet. Ένα μέρος των παιχνιδιών δωρίζεται επίσης σε συνεργαζόμενους φορείς, με έμφαση στις περιοχές της Θεσσαλίας. Έτσι, το παιχνίδι συνεχίζεται, ενώ για κάθε δωρεά στα καταστήματα Public οι καταναλωτές κερδίζουν κουπόνια αγορών προς εξαργύρωση στην πλατφόρμα Swaplanet! 

Η διαδικασία είναι η εξής:

Βήμα 1: Οι καταναλωτές εντοπίζουν τους κάδους συλλογής παιχνιδιών, που μοιάζουν με μικρά πορτοκαλί φορτηγάκια, σε επιλεγμένα καταστήματα Public. Κάδοι είναι διαθέσιμοι στα καταστήματα Public The Μall Athens, Μαρούσι, Athens Metro Mall, αλλά και “Public + home” Συγγρού και Γέρακα.

Βήμα 2: Στους κάδους τοποθετούνται καθαρά ξύλινα και λούτρινα παιχνίδια και βρεφικά παζλ σε καλή κατάσταση. Τα λούτρινα παιχνίδια θα πρέπει να έχουν ύψος έως 25 εκ., ενώ τα ξύλινα παιχνίδια και τα βρεφικά παζλ έως 20 εκ.

 

Βήμα 3: Με κάθε δωρεά, οι καταναλωτές σκανάρουν τον κωδικό που βρίσκουν στον κάδο και κερδίζουν άμεσα ένα κουπόνι Swaplanet αξίας 10€. 

 

Βήμα 4: Οι καταναλωτές εξαργυρώνουν το κουπόνι τους στην πλατφόρμα Swaplanet επιλέγοντας preloved ρούχα, παπούτσια και βιβλία.

Το πρόγραμμα δωρεάς παιχνιδιών “LoveToys” αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος “Love Earth” του Public Group, όπου η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν κεντρικούς στόχους. Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, το brand Public ταυτίζεται με τη Green Commerce φιλοσοφία, εφαρμόζοντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και στηρίζοντας τους πελάτες με πράσινες υπηρεσίες ή και προϊόντα για έναν βιώσιμο πλανήτη. 

Η Swaplanet, είναι η μοναδική πλατφόρμα βιώσιμης παιδικής μόδας και κυκλικής οικονομίας στην Ελλάδα, που έχει στόχο να μειώσει τη σπατάλη ρούχων και τα χρήματα που ξοδεύουν οι γονείς για παιδικά ρούχα, αλλά και να προστατεύσει τον πλανήτη μας. Η Swaplanet επιλύει το ζήτημα των απορριμμάτων που προέρχονται από ρούχα, βοηθώντας τους γονείς να ανταλλάξουν τον ρουχισμό και τα βιβλία των παιδιών τους, με αυτά που χρειάζονται, εξυπηρετώντας όλη την Ελλάδα. Με τις μέχρι σήμερα ανταλλαγές έχουν εξοικονομηθεί 182.000 κιλά CO2 και 31.2 εκατομμύρια λίτρα νερού.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ