NESCAFE Frappe κι ο δρόμος... ζωντανεύει!

NESCAFE Frappe κι ο δρόμος... ζωντανεύει! Facebook Twitter
0

Όσοι βρέθηκαν στην Καπνικαρέα και στο Θησείο είχαν την ευκαιρία να δουν το παιχνίδι να ζωντανεύει ξαφνικά μπροστά τους και να συμμετέχουν σε κάτι που έχουν ξαναζήσει στο internet αλλά όχι μπροστά στα μάτια τους! Σε ένα πραγματικό σκηνικό και με το πιο ζωντανό κοινό να τους παρακολουθεί, δύο ξυλοπόδαροι «άνοιξαν» ένα πραγματικό παράθυρο του Facebook και ξεδίπλωσαν μπροστά τους αληθινές διαδικτυακές ιστορίες.

Ταυτόχρονα ένας ολοζώντανος κέρσορας μπήκε στην αυτοσχέδια οθόνη και άρχισε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Να κλικάρει! Στο μεταξύ, μία ομάδα διάσημων street performers, είχε ήδη γίνει attached στο ζωντανό παράθυρο του FB και το παιχνίδι μόλις ξεκινούσε.

Με τους περαστικούς να παρακολουθούν έκπληκτοι, ο πρωταγωνιστής πόσταρε στον τοίχο του ότι έχει γενέθλια και οι φίλοι του, που του είχαν κάνει join στην οθόνη, του έκαναν send μπαλόνια, smileys και μια τούρτα... live, μετατρέποντας ένα συνηθισμένο post σε πραγματικό celebration.  

Όλη η ομάδα των street performers μαζί με τον NESCAFÉ® Frappé® κατάφεραν
να ζωντανέψουν το παιχνίδι για να μας θυμίσουν ότι το live fun είναι ακόμη καλύτερο. Mε τον NESCAFÉ® Frappé® όλοι όσοι βρέθηκαν σε αυτά τα δύο event  στο κέντρο της Αθήνας έγιναν part της μεγαλύτερης παρέας, συνδέθηκαν live και έκαναν share μια αξέχαστη εμπειρία και αμέτρητα χαμόγελα.  

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM