ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ζέτα Μακρυπούλια - Sky Express: Η διαμαρτυρία της που γύρισε μπούμερανγκ

Ζέτα Μακρυπούλια - Sky Express: Η διαμαρτυρία της που γύρισε μπούμερανγκ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες η δημόσια καταγγελία της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία έχασε πτήση της Sky Express προς Σάμο λόγω δικής της καθυστέρησης.

Η Ζέτα Μακρυπούλια έχασε την πτήση και εκνευρίστηκε ακόμα περισσότερο με το γεγονός ότι οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν τη διευκόλυναν και δεν την έβαλαν στο αεροπλάνο παρά την καθυστέρηση. 

Έτσι ανήρτησε ένα βίντεο στα social media, περιγράφοντας στους ακολούθους της το περιστατικό, με ειρωνικά σχόλια προς τη Sky Express.

Πάντως, η αντίδρασή της έκανε πολλούς χρήστες του Twitter να γράψουν εναντίον της συμπεριφοράς της, χαρακτηρίζοντάς την «κακομαθημένο τσελέμπριτι» και «ντίβα». 

 

«Είμαι έξαλλη», δηλώνει η Ζέτα Μακρυπούλια

Στο βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω "ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1' να μην το έχω κι αυτό στο νου μου". Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.

Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

«Λέω "παρακαλώ για τη Σάμο;". Μου λένε "το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20' πριν", λέω "μα είμαι 20' πριν εδώ". "Όχι, είναι και 43' μου απαντούν, έχετε αργήσει 3' ολόκληρα λεπτά". Λέω "κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα". Μου απαντούν λοιπόν, ότι "δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση". Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.

«Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.

Τέλος, θέλησε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά της για την πτήση λέγοντας ότι «κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.

 

Ζέτα Μακρυπούλια: Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας στην καταγγελία της

Μετά την καταγγελία της Ζέτας Μακρυπούλια, το Σάββατο κατά της Sky Express, η αεροπορική εταιρεία έδωσε τη δική της απάντηση στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, η απάντηση της Sky Express στα όσα είπε μέσω Instagram η Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν η εξής: «Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση».

It's Viral
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ