Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. για το περιβάλλον. Για όλους μας

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τα μεγάλα βήματα για την ανθρωπότητα απαιτούν μικρές αλλά τεραστίου σημασίας κινήσεις. Έτσι γίνεται και σήμερα με τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος A.E. για την προστασία του περιβάλλοντος. Μία κίνηση που δεν έχει μονάχα σημασία ως προς την ευκολία της διαδικασίας της ανακύκλωσης αλλά και της τροφής για σκέψη και ενημέρωση για τον ίδιο τον καταναλωτή.

Η εταιρεία Βίκος με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι» επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική της κουλτούρα, κάνοντας ένα μικρό βήμα για την προσπάθεια μείωσης της ποσότητας πλαστικού που απορρίπτεται στο περιβάλλον.

Στα χαρτιά, το μη αποσπώμενο καπάκι μπορεί να φαίνεται απλή λύση, αναλογίσου όμως πόσες φορές σου έπεσε το καπάκι στο δρόμο και αντί να το ρίξεις μαζί με το μπουκάλι στην ανακύκλωση, επέλεξες να το πετάξεις σε κάποιον συνηθισμένο κάδο απορριμμάτων, ή χειρότερα, το άφησες να μείνει εκεί που έπεσε και δεν το ξανασήκωσες.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. βοηθούν στο να ανακυκλωθεί το μπουκάλι μαζί με το καπάκι. Η Βίκος A.E. με την ενέργειά της, ενσωματώνει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής και είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Με αυτό τον τρόπο το πώμα μένει στη θέση του, εγγυάται καλύτερη απόδοση καθώς μπορεί να ανοιγοκλείσει χωρίς να αποκοπεί πολλές φορές. Παράλληλα με αυτό, το γεγονός ότι απαιτείται λιγότερη πλαστική ύλη για να παραχθεί το πώμα επιτυγχάνεται μείωση 35%  του πλαστικού.

Μία επένδυση που φέρει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής.

H σημασία της επένδυσης

Σε πρώτη φάση, το μη αποσπώμενο καπάκι μοιάζει ιδανικός τρόπος ώστε με το τέλος της κατανάλωσης να μην υπάρχουν δύο διαφορετικά απορρίμματα ωστόσο είναι πολλά παραπάνω από αυτό. Και μόνο η ιδέα ότι το πώμα είναι «ένα» με την υπόλοιπη συσκευασία δημιουργεί αυτόματα έναν εσωτερικό «προβληματισμό», μία δεύτερη σκέψη για το συμβολισμό της συγκεκριμένης συσκευασίας.

Η εταιρεία Βίκος με το μη αποσπώμενο καπάκι καταφέρνει να προκαλεί ειδικά συναισθήματα που βγάζουν σε ένα μόνο μονοπάτι. Αυτό της ενημέρωσης γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος, το οποίο ξεκινάει από τη συμβολική ερώτηση «γιατί δεν πρέπει να σπάμε το καπάκι της συσκευασίας;» όπως αναφέρει και το μότο της καμπάνιας.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Μία κίνηση που ουσιαστικά εξασφαλίζει ότι το μπουκάλι θα πάει μαζί με το καπάκι στην ανακύκλωση ύστερα από την κατανάλωσή του, πάνω από όλα όμως αναγκάζει τον καταναλωτή να κάνει το σωστό, το οποίο είναι να στείλει το «πακέτο» μπουκαλιού και καπακιού στον κάδο ανακύκλωσης και όχι σε κάποιο τυχαίο κάδο.

Πάνω από όλα όμως, η καμπάνια «Μην το σπας… το καπάκι» λειτουργεί με εκπαιδευτικό τρόπο για όλες τις άλλες στιγμές της ζωής μας, εκεί που το πώμα δεν είναι αποσπώμενο. Το παράδειγμα από την εικόνα των συσκευασιών «Βίκος» είναι τόσο έντονη που πλέον έχει επιτευχθεί ο σκοπός της καμπάνιας. Δηλαδή να παραδειγματίσει και να κάνει βίωμα την ανάγκη για ανακύκλωση σε κάθε κομμάτι της ζωή μας. Είτε αυτό είναι τα μπουκάλια και τα πώματα, είτε κάθε άλλη συσκευασία που ανακυκλώνεται.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή. Με την νέα της καμπάνια κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την προστασία και την ευημερία του περιβάλλοντος με τη μείωση του πλαστικού, εκπαιδεύοντας παράλληλα τον καταναλωτή για τη σημασία της κίνησης αυτής.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM