Ο ΟΠΑΠ στο πλευρό του Νίκου Παπαγγελή για το δεύτερο “Wheels of Will”

Ο ΟΠΑΠ στο πλευρό του Νίκου Παπαγγελή για το δεύτερο “Wheels of Will” Facebook Twitter
0

«Δεν υπάρχει η λέξη αδύνατο, υπάρχουν μόνο δικαιολογίες». Με τη φράση αυτή σαν μότο ζωής ο Νίκος Παπαγγελής ετοιμάζεται για το δεύτερο «Wheels of Will» έχοντας στο πλευρό του τον ΟΠΑΠ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM