Οι γυναίκες σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα ακόμα παλεύουν για την επιβίωσή τους

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter
0

Η γυναίκα και η καθημερινή μάχη που αυτή δίνει με τα στερεότυπα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στη νέα επικοινωνία της imba για τη LeasePlan, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια παρουσιάζει μία σειρά από παραδοσιακά «αντρικά» επαγγέλματα στα οποία οι γυναίκες διαπρέπουν, με σκοπό την επισήμανση των διακρίσεων και των υποτιμητικών σχολίων που δέχεται η πλειονότητα των γυναικών όταν οδηγούν, ακόμα και σήμερα.

Η υλοποίηση της ιδέας βασίστηκε στην καινοτόμα τεχνολογία του AI, μέσω της οποίας αναδεικνύεται η αντίθεση της μη πραγματικής φωτογραφίας με τα πέρα για πέρα προσβλητικά σχόλια που δέχονται οι γυναίκες πίσω από το τιμόνι.

Μια επικοινωνία που «ταξιδεύει» σε έντυπο και digital περιβάλλον, γνωστοποιώντας για ακόμα μία φορά την πραγματική μάχη που δίνουν ακόμα και σήμερα οι γυναίκες εκεί έξω.

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter

«Οι γυναίκες οδηγοί – και όχι αποκλειστικά, έρχονται καθημερινά αντιμέτωπες με προσβλητική συμπεριφορά στους δρόμους. Είμαστε όλοι οδηγοί και αυτές είναι οι συνάδελφοί μας, οι μητέρες μας, οι κόρες μας, οι αδερφές μας, οι σύντροφοί μας. Η σημερινή μέρα ας λειτουργήσει ως υπενθύμιση για τη σημασία που έχει η συμβολή όλων μας στην εξάλειψη των κακοποιητικών ή προσβλητικών συμπεριφορών κάθε είδους απέναντι στις γυναίκες, όπου και αν αυτές συναντώνται. Η LeasePlan έρχεται σήμερα να υπογραμμίσει τη διασφάλιση της ισότητας με τον πιο καινοτόμο τρόπο που ορίζουν τα νέα δεδομένα της διαφήμισης, την τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Γιάννος Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing της LeasePlan Ελλάδας.

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter

«H ΑΙ πλατφόρμα έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο παράγουμε περιεχόμενο στην Imba. Μας παρέχει μια γρήγορη, αποδοτική και προσαρμόσιμη λύση για συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις πελατών μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη του AI, μπορούμε να εξελίξουμε τη δημιουργικότητά μας, να την οδηγήσουμε στο επόμενο επίπεδο και να προσφέρουμε  υψηλής ποιότητας δημιουργικά εφαρμόζοντας παράλληλα και οικονομίες κλίμακος», σχολίασε ο Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative, imba by Mediabrands.
 

Περισσότερες πληροφορίες:

Website: LeasePlan

Facebook: LeasePlan Hellas
 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM