Ο Thomas Walkup είναι το νέο πρόσωπο της Under Armour

Thomas Walkup X Under Armour Facebook Twitter
0

Το μπασκετικό παζλ της #UnderArmourGreece για το 2023 δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα, γιατί έχει άρωμα από το μακρινό Τέξας των Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο ακούει στο όνομα Thomas Ryan Walkup. Ο άσος του Ολυμπιακού και μεγάλος πρωταγωνιστής της Euroleague Basketball είναι πλέον το νέο πρόσωπο της Under Armour, της οποίας ο στόχος είναι να βελτιστοποιήσει τις ικανότητες όλων των αθλητών μέσα από το πάθος, το σχεδιασμό και την αδιάκοπη επιδίωξη για καινοτομία και επιτυχία.

THOMAS WALKUP X UNDER ARMOUR Facebook Twitter

Οι πεποιθήσεις, το αγωνιστικό πείσμα, οι αξίες αλλά και ο τρόπος παιχνιδιού του Thomas αποτέλεσαν μονόδρομο στη νέα συνεργασία με την Under Armour. Ένας ακόμη πραγματικός Game Changer ήρθε να προστεθεί άρτια στο #TeamUA! Γιαννούλης Λαρεντζάκης, Λεωνίδας Κασελάκης, Βασίλης Τολιόπουλος, Βασίλης Μουράτος, Όμηρος Νετζήπογλου και πολλοί άλλοι, συνθέτουν το ανανεωμένο roster της Under Armour που υπόσχεται να πρωταγωνιστήσει στα γήπεδα το 2023 με ένα κοινό μότο…

Thomas Walkup X Under Armour Facebook Twitter
Αριστερά προς τα δεξιά: Θανάσης Κολοβός UA Brand Manager, Xρήστος Παχιουδάκης Fais Group Sports Marketing Manager, Δημήτρης Μαυρόπουλος UA Commercial Manager, Thomas Walkup, Κωνσταντίνος Νούσιας Fais Group Marketing Director

The Only Way is Through.

Η Under Armour διανέμεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM