Kaizen Gaming: Βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, διακρίθηκε για μία ακόμη φορά «Great Place to Work»

Kaizen Gaming: Βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, διακρίθηκε για μία ακόμη φορά «Great Place to Work» Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL        

Η εποχή που επικρατούσε η αντίληψη πως μία εταιρεία είχε μεγαλύτερη δύναμη από τους ανθρώπους της, ανήκει στο παρελθόν. Ίσως λόγω της πανδημίας που ανέτρεψε τα πάντα στη ζωή μας, ίσως επειδή προχωρούμε μπροστά ως κοινωνία, αναγνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το περιβάλλον εργασίας, προκειμένου να υπάρξει πραγματική εξέλιξη. Όσο πιο ικανοποιημένοι είμαστε, ως εργαζόμενοι, όσο πηγαίνουμε στη δουλειά με χαμόγελο, όχι απλώς θα προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να θέτουμε νέους στόχους, αλλά κι η ποιότητα της εργασίας μας θα αναβαθμιστεί.

Η Kaizen Gaming, η μεγαλύτερη ελληνική gametech εταιρεία, φαίνεται να το γνωρίζει καλά. Αυτός είναι και ο λόγος που αναγνωρίστηκε για μία ακόμη φορά ως «Great Place to Work», ενώ για πρώτη φορά έλαβε την ομώνυμη πιστοποίηση στην Πορτογαλία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, τρεις χώρες στις οποίες έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία και δραστηριότητα.


Δεν είναι τυχαίο που το 85% των εργαζομένων της Kaizen νιώθει ότι συνεισφέρει ουσιαστικά στην εταιρεία. Πάνω από 90% δηλώνει πως στην Kaizen υπάρχει ίση μεταχείριση, ανεξάρτητα από την ηλικία, την εθνικότητα, το φύλο ή τις σεξουαλικές προτιμήσεις τους, ενώ το 89% δηλώνουν πως μπορούν να είναι ο εαυτός τους στον χώρο εργασίας. Πρόκειται για μία εταιρεία που βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, δίνοντας προτεραιότητα στη δημιουργία μίας ομαδικής κουλτούρας. Για αυτόν ακριβώς τον σκοπό προσφέρει μία σειρά προγραμμάτων με στόχο στην ενδυνάμωση των σχέσεων των εργαζομένων και ευκαιρίες για δραστηριότητες εντός και εκτός εταιρείας. 

Kaizen Gaming: Βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο, διακρίθηκε για μία ακόμη φορά «Great Place to Work» Facebook Twitter

 

Για την Kaizen, η αλλαγή ξεκίνησε λίγα χρόνια πριν από την έναρξη της πανδημίας. Τότε ήταν που πραγματοποιήθηκε η μετάβασή της από τα διαδικτυακά παίγνια στο gametech – απόφαση που αποτέλεσε εφαλτήριο τόσο για την εξέλιξη, όσο και για τη διεύρυνση του ανθρώπινου δυναμικού της. Κατάφερε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να κινηθεί αυτόνομα, σε νέες αγορές, με ευελιξία και ταχύτητα.  

Η εταιρεία που «γεννήθηκε» από μία ομάδα 20 ατόμων πίσω στο 2012, σήμερα απασχολεί περισσότερα από 1.500 άτομα σε διεθνές επίπεδο κι αποδεικνύει πως, τελικά, οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν σημασία. Έτσι, προχωρά διαρκώς μπροστά – αυτό σημαίνει Kaizen στα Ιαπωνικά, άλλωστε: «Συνεχής εξέλιξη».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM