Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς

Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς Facebook Twitter
0

Η Lidl Ελλάς έδωσε δυναμικό παρών στο μεγαλύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ της χώρας που διοργανώθηκε για τρίτη χρονιά, συγκεντρώνοντας από την Πέμπτη 7 έως την Κυριακή 10 Ιουλίου στην καρδιά της πρωτεύουσας δέκα από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους της ελληνικής γαστρονομικής σκηνής και περισσότερους από 12.000 επισκέπτες, λάτρεις του φαγητού.

Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς Facebook Twitter

Ως Official Ingredients Sponsor του φετινού Taste of Athens, που έλαβε χώρα στον περιβάλλοντα χώρο του ιστορικού Ζαππείου Μεγάρου, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Αθηναίων, η Lidl Ελλάς παρουσίασε σε ένα καινοτόμο και εντυπωσιακό περίπτερο, τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Νώμα» που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας.

Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς Facebook Twitter

Η Lidl Ελλάς μοίρασε μία αναμνηστική τσάντα με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς «Νώμα» και ένα έντυπο με πληροφορίες και νόστιμες συνταγές σε όλους τους επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά αγαπημένες, ελληνικές γεύσεις και να μάθουν περισσότερα για την προέλευσή τους, αλλά και να λάβουν μέρος σε ένα διασκεδαστικό quiz με δώρο ένα gift box με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς.

Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς Facebook Twitter

Επιπλέον, στην ειδικά διαμορφωμένη σκηνή του Taste Theater, η Lidl Ελλάς παρουσίασε έξι εμπειρικά εργαστήρια βιωσιμότητας, δια χειρός της διακεκριμένης σεφ Νένας Ισμυρνόγλου, μίας από τις πρώτες σεφ που υιοθέτησαν φιλοσοφία μηδενικών απορριμμάτων στη μαγειρική. Η Νένα Ισμυρνόγλου μαγείρεψε με τρία αγαπημένα εποχικά προϊόντα - ντομάτες, μελιτζάνες και ροδάκινα - και μοιράστηκε μυστικά και συμβουλές για το πώς αξιοποιούνται στο έπακρο. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μέρος μίας σειράς ενεργειών της Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το περιοδικό «Γαστρονόμος» της Καθημερινής υπό τον γενικό τίτλο «Βιωσιμότητα στο Πιάτο» προκειμένου να δημιουργηθεί σταδιακά μία σφαιρική πλατφόρμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, παιδιών και ενηλίκων, πάνω στη σημασία των σωστών πρακτικών παραγωγής και συνηθειών διατροφής.

Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς Facebook Twitter

Η Lidl Ελλάς συνεχίζει σταθερά να αποτελεί αρωγό σε πρωτοβουλίες που προάγουν την ελληνική γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, παραμένοντας πιστή στο όραμά της για ένα καλύτερο αύριο για όλους.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM