Η νέα πασχαλινή καμπάνια της Lidl Ελλάς γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα

Το Πάσχα στα Lidl είναι συναίσθημα Facebook Twitter
0

HLidl Ελλάς γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια. Το συναίσθημα είναι λοιπόν το βασικό χαρακτηριστικό στο οποία εστιάζει και η πασχαλινή καμπάνια της εταιρείας αυτές τις γιορτές.

Το φετινό Πάσχα προβλέπεται να είναι όπως αυτά που αγαπήσαμε, αυτά που νοσταλγήσαμε και που περιμέναμε τα τελευταία χρόνια με λαχτάρα. Μεγάλα οικογενειακά τραπέζια, παραδοσιακά πιάτα, κόκκινα αυγά, τσουρέκια, χαμόγελα και ευχές αγάπης. Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα.

Η Lidl Ελλάς είναι έτοιμη να «στρώσει» το πασχαλινό τραπέζι, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής.

Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκαν εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM