«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter
0

Η British American Tobacco Hellas, στο πλαίσιο της νέας ενέργειας του glo στηρίζει νέους καλλιτέχνες από διαφορετικούς χώρους τέχνης. Μέσα από την καμπάνια “Create New & Re-use Old & Support Art &more” συνεργάζεται με τρεις καλλιτέχνες οι οποίοι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν σχέδια, έργα και προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.  

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter

Σκοπός είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση σε θέματα ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και βιώσιμης ανάπτυξης, μέσω μιας ενέργειας που θα διπλασιάσει τα έσοδα τα οποία θα προκύψουν από τις πωλήσεις μιας γκάμας προϊόντων ρουχισμού, φιλικής προς το περιβάλλον, που διατίθεται στο discoverglo.gr/supportart. Μέσω της ενέργειας, ενισχύεται  σημαντικά το πρόγραμμα του οργανισμού Fabric Republic, το οποίο συλλέγει πλεονάζοντα ρουχισμό και τον ανακυκλώνει ή τον διανέμει για επαναχρησιμοποίηση.

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter

Για το σκοπό αυτό, ένωσαν τις δυνάμεις τους η σχεδιάστρια upcycle ρούχων Βασιλική Ρούσσου, ο street artist Σωτήρης Φωκέας ή αλλιώς Soteur που χρησιμοποιεί φιλικά προς το περιβάλλον χρώματα και πρώτες ύλες και ο Νίκος Ζήκος, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες και κοινωνικά ευαισθητοποιημένους φωτογράφους της γενιάς του δημιουργώντας μία νέα συλλογή που περιλαμβάνει T-shirts, καπέλα, πετσέτες θαλάσσης και άλλα προϊόντα.

«Support Art»: Νέα sustainable fashion συλλογή στηρίζει Έλληνες καλλιτέχνες, κοινωνικά ευάλωτες ομάδες και το περιβάλλον Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM