Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Ένα ελληνικό green case study που συμβάλλει σε ένα καλύτερο, «πράσινο» περιβάλλον

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Ένα ελληνικό green case study που συμβάλλει σε ένα καλύτερο, «πράσινο» περιβάλλον Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Βρισκόμαστε σε μια εποχή που όλα αλλάζουν - και κυρίως, ο πλανήτης μας. Η κλιματική αλλαγή δεν αποτελεί πια μια πρόβλεψη, αλλά μια πραγματικότητα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε άμεσα. 

Οι προσωπικές, καθημερινές μας επιλογές έχουν αντίκτυπο στο περιβάλλον - ακόμη κι αν δεν το λαμβάνουμε υπόψιν μας κάθε στιγμή. Όπως το πλαστικό μπουκάλι με το νερό, που θα αγοράσουμε από κάποιο περίπτερο και ίσως μέσα στη βιασύνη μας να το πετάξουμε σε κάποιον κάδο σκουπιδιών. Κι όμως, αυτή η βιαστική και μικρή κίνηση μπορεί να έχει εξαιρετικά αρνητικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μας. Άλλωστε, η πλαστική ρύπανση αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά προβλήματα αυτή τη στιγμή.

Ωστόσο, υπάρχουν εταιρείες που καταφέρνουν να κάνουν τη διαφορά στο περιβαλλοντικό κομμάτι και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας, μέσα από ενέργειες που στοχεύουν σε ένα καλύτερο μέλλον. Μια από αυτές της εταιρείες είναι η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, η οποία θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα τον άνθρωπο και το περιβάλλον, μας προσφέρει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ στη πιο βιώσιμη μορφή του, δίνοντάς μας την ευκαιρία να συμβάλλουμε στη συλλογική προσπάθεια της προστασίας του περιβάλλοντος.

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Ένα ελληνικό green case study που συμβάλλει σε ένα καλύτερο, «πράσινο» περιβάλλον Facebook Twitter

Αυτός ήταν άλλωστε και ο σκοπός της σειράς ΖΑΓΟΡΙ GO  GREEN που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2020, οι συσκευασίες της οποίας αποτελούνται από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET). Η πρωτοβουλία της εταιρείας να κάνει την αρχή και να μειώσει το νέο πλαστικό στις συσκευασίες της κατά 30%, δηλαδή σε ποσοστό 5% μεγαλύτερο από εκείνο που επιτάσσει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία (25%) και μάλιστα 5 χρόνια νωρίτερα, είναι μια ακόμη απόδειξη της δέσμευσής της προς την προστασία του περιβάλλοντος. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η εταιρεία δεσμεύεται ότι σταδιακά όλοι οι κωδικοί του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ, που είναι σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, θα περιέχουν και ανακυκλωμένο πλαστικό r-PET. Ήδη από τον Μάιο του 2021, την πράσινη κατεύθυνση χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού υψηλής ποιότητας ακολουθεί και η σειρά ανθρακούχου Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ Sparkling, στις φιάλες και στις on pack συσκευασίες (shrink film). Η ουσία αυτής της πρωτοβουλίας βρίσκεται στους πολλούς κύκλους ζωής που μπορεί να έχει η συσκευασία μίας φιάλης μια και περιέχει ανακυκλωμένο πλαστικό και είναι την ίδια στιγμή 100% ανακυκλώσιμη, διατηρώντας χαμηλά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα! Από εκεί και πέρα είναι δική μας επιλογή να επιλέξουμε προϊόντα από r-PET και ακόμα πιο σημαντικό να τα τοποθετούμε μετά την χρήση τους στον ειδικό κλάδο ανακύκλωσης.

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Ένα ελληνικό green case study που συμβάλλει σε ένα καλύτερο, «πράσινο» περιβάλλον Facebook Twitter

Γιατί όμως θεωρείται η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ Green Case Study; Γιατί συνεχίζει να ενισχύει την πράσινη ταυτότητα και την υπεύθυνη περιβαλλοντική της στάση με κάθε ευκαιρία. Καθώς η υπεύθυνη επιλογή συνεργατών είναι ένα βασικό κομμάτι της «πράσινης» οικονομίας, η εταιρεία αναζητά συνεχώς τρόπους να μειώσει ακόμα περισσότερο το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε όλα τα στάδια της λειτουργίας της.

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Ένα ελληνικό green case study που συμβάλλει σε ένα καλύτερο, «πράσινο» περιβάλλον Facebook Twitter

Γι' αυτό και το 2020 επέλεξε στρατηγικά να συνεργαστεί με τον εναλλακτικό πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος Protergia, για τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος στις εγκαταστάσεις του που θα προέρχεται από 100% Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ).

Αποτέλεσμα των ενεργειών της εταιρείας, αποτελεί η εγγύηση προέλευσης (Πράσινο Πιστοποιητικό) από την Protergia όπου για το 2020 κατέγραψε ότι το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιήθηκε προήλθε από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας με μηδενικό αποτύπωμα διοξειδίου άνθρακα.

Οι ενέργειες όμως της εταιρείας δεν σταματούν, καθώς στόχος της είναι να μετατραπεί σταδιακά σε μια «πράσινη» επιχείρηση. Έχει ήδη προχωρήσει σε μελέτη υπολογισμού συνολικού αποτυπώματος εκπομπών CO2 για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της, με σκοπό τη θέσπιση στόχων που θα τεκμηριώνουν την πολιτική αειφορίας (sustainability) που αποτελεί και βασικό άξονα της φιλοσοφίας της.

Το παράδειγμα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ – Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ δίνει το έναυσμα για ακόμα περισσότερες ενέργειες που θα συμβάλλουν σε ένα μέλλον πιο φιλικό για τον πλανήτη μας, δίνοντάς μας το κίνητρο να κάνουμε καλύτερες, πιο βιώσιμες επιλογές, κάθε μέρα γιατί το καλό το έχουμε μέσα μας και μπορούμε να το κάνουμε πράξη.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ