Tribute to the idol: Η νέα σειρά T-shirt της ‘ergon Mykonos Idols απεικονίζει σύγχρονα, αγαπημένα είδωλα

Tribute to the idol η νέα σειρά t-shirt που θα λατρέψετε by ‘ergon Mykonos Idols are forever! Facebook Twitter
0

Τι κοινό έχουν ο David Bowie, ο Martin Luther King, ο Bruce Lee, η Maria Kallas και η Μπουμπουλίνα; Είναι αιώνια είδωλα λατρείας. Είναι πρότυπα και πηγή έμπνευσης, διαχρονικά και εμβληματικά που λαμβάνουν σχεδόν αρχετυπική διάσταση.

Με βασική φόρμα το κυκλαδικό ειδώλιο, το Tribute to the idol είναι μια σειρά από t-shirt που απεικονίζουν σύγχρονα, αγαπημένα είδωλα. Η άκαμπτη και ανέκφραστη μορφή των κυκλαδικών ειδωλίων παίρνει σάρκα, οστά και ομιλία μέσα από τις σύγχρονες μορφές, σχολιάζοντας τη διαχρονικότητα των προσωπικοτήτων.

Στη διαχρονική αξία του λατρευτικού ειδωλίου των Κυκλάδων καθρεφτίζεται η μοναδική αξία κάθε σύγχρονου ιστορικού και καλλιτεχνικού ειδώλου.

Idols & Identities: Η προσωπικότητα κάθε ανθρώπου αποτελείται από έναν συνδυασμό πολλών επιμέρους ταυτοτήτων. Κάθε «ταυτότητα» δομείται στον χωρόχρονο με συγκεκριμένη ηθική. Συνθέτει το εξωτερικό μας εγώ, σε σχέση με τις καταβολές, την αντίληψη του παρελθόντος, την ιστορία και τα βιώματά μας. Το κυκλαδικό ειδώλιο, μέσα από την απλότητά του, αποτελεί τον λευκό καμβά για κάθε μορφή «θρύλο» της σειράς, σε ένα παιχνίδι εναλλαγής ταυτοτήτων.

Κάθε t-shirt μια ταυτόχρονη αφήγηση της ιστορίας του σύγχρονου ειδώλου αλλά και ένα σχόλιο στην διαχρονικότητα του αρχέτυπου που αντιπροσωπεύει.

Starring:

Cycladic Idol: David Bowie, Kiss Idol: Kiss, Bohemian Idol: Freddy Mercury, Material Idol: Madonna, Imagine Idol: John Lennon, I have a dream idol: Martin Luther King, Dragon Idol:  Bruce Lee, Opera Idol: Maria Kallas, Proud Idol: LGTB Community, Revolution Idol(s): Μπουμπουλίνα & Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

 

https://ergonmykonos.com

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM